Problem z Sourcerem 2749 3

O temacie

Autor Chrustek

Zaczęty 3.10.2012 roku

Wyświetleń 2749

Odpowiedzi 3

Chrustek

Chrustek

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Chrustek

Problem z Sourcerem
2012-10-03, 15:25(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 15:26)
Siema.
Mój problem jest następujący: chciałem sobie zrobić nowego potworka w G2NK z nową teksturą, noi próbowałem wyciągnąć z gry plik .ASC za pomocą Sourcera. Noi wszystko ładnie idzie, ustawiam lokalizację pliku na ten w gothicu, wyskakuje: "No such file or directory", no to kopiuję plik .MSB na pulpit i git, ale problem taki: gdy klikam OK, nic się nie dzieje tylko na pulpicie pojawia się folder Anims, w nim asc_wolf, w którym nic nie ma, a domyślam, że powienien tam znajdować się pożądany .ASC. Czy wie ktoś o co chodzi?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
*.MDS nie jest dokładnie zakończony. Brakuje jednej "}". Nawet jakby miało być za dużo, musisz to dodać. Ja tak miałem i dodawałem klamrę i potem git chodziło.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
*.MDS nie jest dokładnie zakończony. Brakuje jednej "}". Nawet jakby miało być za dużo, musisz to dodać. Ja tak miałem i dodawałem klamrę i potem git chodziło.
eee... nie?
Brakuje skompilowanych wersji plików ponieważ przewalił to na pulpit, jak przerzuci też folder _compiled na pulpit będzie działać.
Chociaż nadal jest to głupie rozwiązanie.

Z wyborem pliku MDS bywają małe problemy, bo trzeba to zrobić super mega podstępem czyli wybierając MDS#msg1055467a z dwójki zaznaczamy że chcemy wybrać z jedynki, a potem to odmieniamy by znów było Platform : Gothic II.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Chrustek

Chrustek

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Super, problem rozwiązany dzięki sawikowi. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry