Animacje w blenderze 2456 4

O temacie

Autor Ridic530

Zaczęty 9.08.2012 roku

Wyświetleń 2456

Odpowiedzi 4

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy

Ridic530

Animacje w blenderze
2012-08-09, 14:57(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 15:14)
Mam problem z animowaniem postaci które mają palce i głowę z detalami(gdy są to modele bez detali normalnie animuję). Gdy dodaję kości to gdy poruszam kośćmi to ciało się zniekształca i nie wiem ogólnie jak to się dzieje że tak się dzieje?!

A i mam pytanie jak łączyć jeden koniec kości z koncem drugiej kości

Jak będzie potrzeba mogę dać model
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie złe przypisanie kości - zobacz tryb Bone Weight lub sprawdź przypisanie przez Vertex Groups. A co do kości - Ctrl + P -> connected.
 

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Ogólnie wolę programowanie ale to że nie mogłem znaleźć grafika 3D zmusza mnie że muszę sam wszystko robić...
Najgorsze jest to że całkowicie grafiki 2D nie ogarniam a grafików 2D też raczej nie znajdę...

Wiesz mam mały problem że co nie zrobię i tak nie trzyma się kupy...
Mogę dać model są w nim kości robione przeze mnie ale nawet jak próbuję łączyć to wychodzą bzdury!?
LINK DO MODELU uwaga nie jest mój!?
 

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Wie ktoś może co jest źle z tymi kośćmi?
 

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy

Ridic530

Animacje w blenderze
#4 2012-08-10, 19:50(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 20:06)
Ok wystarczyło dać ctrl+p i with automatic weights i to tyle(Topic to close)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry