Bananas Studio 3099 6

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 11.08.2012 roku

Wyświetleń 3099

Odpowiedzi 6

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Mam pytanie odnośnie tego studia, a właściwie kilka pytań:
To pytanie będzie do Thoro:
1.Czy to prawda, że byłeś członkiem BS?
2. Co się stało z modem KŻT, A także łatką 1.5
3.Czy jest oficjalna strona tego studia?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To pytanie będzie do Thoro
Słyszałeś kiedyś o PW?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
A ty słyszałeś kiedyś o grzeczności? Napisałem to tutaj, ponieważ nie mam zamiaru rozsypywać pytania po użytkownikach, wolę, aby wszyscy, którzy czytają temat. Mogli sie co nie co dowiedzieć.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
tak byłem członkiem. co się stało z modem i ogólnie z jego twórcami, nie mam pojęcia. pytasz o rzeczy które miały miejsce 5-6 lat temu.
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Kurwa, to już tak dawno było... Dzięki temu studiu i tej modyfikacji odkryłem to forum. Z tego miejsca chciałem powiedzieć...


Czemu, kurwa, czemu mi to zrobiliście
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Ja jeszcze mam gdzieś KŻT wersje 1.00
Fajnie się ten mod zapowiadał - szkoda, że nie wyszło.
 

demonikon

demonikon

Użytkownicy
posty95
Propsy26
  • Użytkownicy
a ja grałem w to dopóki mi się komputer nie spalił fajna nawalanka trupem
można sciągnąć ze strony tylko czeba się zarejestrować http://d4mi4n.info/www/readarticle.php?article_id=44  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry