CoD Black Ops II 5172 15

O temacie

Autor jono

Zaczęty 2.05.2012 roku

Wyświetleń 5172

Odpowiedzi 15

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jest już pierwszy zwiastun Call of Duty: Black Ops II.
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=x3tedlWs1XY
[/media]

Wygląda miodzio, niby wszystko jest ok, jednakże mam takie dziwne wrażenie, że jest tam tej nowoczesnej technologii za dużo jak na Call of Duty, jakieś nowe hiper ultra wykurwiste pojazdy - WTF? No dobra niby dzieje się w 2025 roku akcja, ale bez przesady. Gra ma się pojawić 13 listopada br.
Co wy o tym sądzicie?
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Cytuj
jest tam tej nowoczesnej technologii za dużo jak na Call of Duty
Nie mają pomysłu ciekawszego to musieli coś zrobić,ale fakt, chujowo to wygląda.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
<ogląda trailer>
<wyłącza przeglądarkę>
*klik klik*
"All right, listen up. Private Martin, you're on the obstacle course and doing weapons training today..."
 
makin' bacon

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Patrząc na tytuł tematu liczyłem na to że będzie to jakaś kontynuacja wydarzeń z jedynki... a tu nagle ludzie z Treyarchu zajebali kiepską podróbką Crysisa 2.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Dziękuję, postoję i poczekam na Ghost Recon: Future Soldier - tam przynajmniej broń przyszłości jest w miarę realistyczna.
 
Комиссар RBT

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Co to za gówno?

Cieszy mnie tylko, że w końcu dostrzegli że kolejna część różniąca się od poprzedniej jedynie ilością wybuchów w końcu przestała mieć rację bytu i pojawią się w końcu jakieś zmiany w gameplayu.

Jeśli chodzi o realia to jest to niestety jakaś radosna gówniana twórczość sci-fi od ludzi, którzy nie mają pojęcia o rzeczach za które się biorą. Takiego bezpłciowego syfu w grach było już pełno i nie ma w tym ani charakteru, ani dobrego smaku ani żadnego realizmu. Jeśli ktoś szuka sensownego i wysmakowanego obrazu jak pole walki może wyglądać za 10-15 lat to polecam spojrzeć na Arma III, która właśnie na takich rozwojowych nowinkach się skupia. Mechów nie widziałem :facepalm: .
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wszystkie Call of Duty to gówno oprócz pierwszych dwóch części.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

CoD Black Ops II
#7 2012-05-06, 02:17(Ostatnia zmiana: 2012-05-06, 02:18)
Cytuj
Wszystkie Call of Duty to gówno oprócz pierwszych dwóch części.
No sorry, CoD4 był zajebisty - jeśli nie najlepszy, choć nie mówię tego z całą pewnością. Do tego Black Ops miał ekstra, nieco psychodeliczną fabułę, którą to mało który FPS może się pochwalić :ok:  Prócz tego reszta CoDów to faktycznie bezwartościowe tasiemce z MW2 na czele :ok:

Cóż... wyjdę na czarną owcę, bo mi BO2 wcale nie kaleczy zmysłów. Wręcz przeciwnie, jestem pozytywnie nastawiony do kolejnego dzieła Treyarch, który pokazał, że można olać schematy nałożone przez IW. To prawda, są ograniczeni przez XX wieczny silnik, którego w dodatku jeszcze do niedawna nie mogli edytować, lecz teraz, kiedy to się zmieniło liczę, że uwolnią nieco więcej swego potencjału. Już teraz wiadomo o kilku pozytwnych i wręcz kolosalnych jak na CoDa zmianach:
  • najważniejsze: fabuła stanie się NIELINIOWA, a nieliniowość ta będzie rozgrywała się na kilku poziomach: czasem staniemy przed ważną decyzją wyraźnie zamarkowaną fabularnie, czasem zrobimy coś w świecie gry, nawet nie wiedząc, że to może mieć znaczenia – a dzięki temu akcja potoczy się zupełnie inaczej. Będzie więc można rozgrywać misje w różnej kolejności, co wpłynie na ich przebieg, czasem podczas misji staniemy przed decyzją, która pchnie nas inną ścieżką, kiedy indziej w wydarzeniach generalnie zaplanowanych przez twórców pojawią się różne warianty drobnych epizodów, zależne od tego, co zrobiliśmy wcześniej. Kilkukrotne przechodzenie kampanii dla jednego gracza ma być obowiązkowe, jeśli chcemy poznać wszystkie niuanse tej historii,
  • progres w kampanii będzie przedstawiony na mapie świata, na której również będzie można wybrać kolejność wykonywanych misji – te decyzje również mogą wpłynąć na przebieg fabuły,
  • dodatkowo na mapie kampanii pojawią się tzw. misje Strike Force, niezwiązane mocno ze scenariuszem (choć wpływające na równowagę sił w konflikcie rozgrywającym się przez cały czas), za to dużo bardziej otwarte niż oskryptowane zadania głównej osi wydarzeń. O ich sandboksowym charakterze niech świadczy fakt, że w każdej chwili można w nich przejść w tzw. „tryb generalski” i obejrzeć pole bitwy z lotu ptaka, by wydawać w nim proste rozkazy naszym jednostkom (jak w RTS-ie!), a także przełączać się między tymi, którymi chcemy kierować. Nie jesteśmy ograniczeni wyłącznie do żołnierzy – może to być np. bezzałogowy robot bojowy.
[cda]

Co do zarzutów w stronę Sci-Fi... I co z tego? Brak realizmu? Brak charakteru? Od kiedy to domeny CoDa? :lol2:  Niech sobie tworzą co chcą, byle by było to zrobione w miarę dobrze. Koniec końców, nikt nie jest w stanie powiedzieć, jak będzie wyglądała przyszłość, więc w tej chwili zostawienie tego wyobraźni, opartej na jakichś poszlakach wydaje się być najlepszą opcją :ok:  Twarde stąpanie po gruncie nie jest w stanie przewidzieć rewolucyjnych zmian, które dopiero nas czekają :ok:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
byle by było to zrobione w miarę dobrze.

To jest zrobione dobrze, ładnie, ciekawie, estetycznie, z pomysłem?:


Bo dla mnie to jakiś siermiężny kloc początkującego grafika nadający się najwyżej do tandetnej budżetówki.

Cytuj
, nikt nie jest w stanie powiedzieć, jak będzie wyglądała przyszłość

To nie jest żadna "przyszłość" tylko 15 lat w przód a ja jestem prorokiem i już teraz mogę Ci powiedzieć, że w "przyszłości" będziesz miał nadwagę, kredyt i niestety żadnych mechów ani topornych pistoletów nie ujrzysz :ok: . W zasadzie już pomijając wojsko to często badania i rozwój nowych technologii to są dziesiątki lat i następne tyle jeśli chodzi o ich wdrożenie. Oczywiście, mówię o poważnych rzeczach, bo niewykluczone że plebs dostanie smartfona grubości dowodu osobistego i będzie zaciesz japy, jednak gadżety to raczej średni wyznacznik poziomu technologii.

Cytuj
więc w tej chwili zostawienie tego wyobraźni, opartej na jakichś poszlakach wydaje się być najlepszą opcją

Tu nie ma żadnej wyobraźni ani bazowania na poszlakach tylko właśnie chamskie rżnięcie po najmniejszej linii oporu i ściąganie czego się da z gier typu halo, chrome, deus ex i innych, które w tej bezpłciowej stylistyce nie różnią się niczym od siebie.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Jeśli ktoś szuka sensownego i wysmakowanego obrazu jak pole walki może wyglądać za 10-15 lat to polecam spojrzeć na Arma III, która właśnie na takich rozwojowych nowinkach się skupia. Mechów nie widziałem :facepalm: .

Podbijam - ArmA III choć ma się dziać w 2030-którymś, to nie dopierdala takich debilnych mechów na miarę gwiezdnych wojen, mass effecta i innego gówna. Treyarchowi w dupach się chyba poprzewracało tworząc jakieś zjebane gówna, co ma wyglądać jak broń przyszłości.
 
Комиссар RBT

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytat: Aztek#msg date=[url=tel:1336263460
1336263460[/url] link=topic=17075.msg1034584#msg1034584]
Cytuj
Wszystkie Call of Duty to gówno oprócz pierwszych dwóch części.
No sorry, CoD4 był zajebisty - jeśli nie najlepszy, choć nie mówię tego z całą pewnością. Do tego Black Ops miał ekstra, nieco psychodeliczną fabułę, którą to mało który FPS może się pochwalić :ok:  Prócz tego reszta CoDów to faktycznie bezwartościowe tasiemce z MW2 na czele :ok:

Cóż... wyjdę na czarną owcę, bo mi BO2 wcale nie kaleczy zmysłów. Wręcz przeciwnie, jestem pozytywnie nastawiony do kolejnego dzieła Treyarch, który pokazał, że można olać schematy nałożone przez IW. To prawda, są ograniczeni przez XX wieczny silnik, którego w dodatku jeszcze do niedawna nie mogli edytować, lecz teraz, kiedy to się zmieniło liczę, że uwolnią nieco więcej swego potencjału. Już teraz wiadomo o kilku pozytwnych i wręcz kolosalnych jak na CoDa zmianach:
  • najważniejsze: fabuła stanie się NIELINIOWA, a nieliniowość ta będzie rozgrywała się na kilku poziomach: czasem staniemy przed ważną decyzją wyraźnie zamarkowaną fabularnie, czasem zrobimy coś w świecie gry, nawet nie wiedząc, że to może mieć znaczenia – a dzięki temu akcja potoczy się zupełnie inaczej. Będzie więc można rozgrywać misje w różnej kolejności, co wpłynie na ich przebieg, czasem podczas misji staniemy przed decyzją, która pchnie nas inną ścieżką, kiedy indziej w wydarzeniach generalnie zaplanowanych przez twórców pojawią się różne warianty drobnych epizodów, zależne od tego, co zrobiliśmy wcześniej. Kilkukrotne przechodzenie kampanii dla jednego gracza ma być obowiązkowe, jeśli chcemy poznać wszystkie niuanse tej historii,
  • progres w kampanii będzie przedstawiony na mapie świata, na której również będzie można wybrać kolejność wykonywanych misji – te decyzje również mogą wpłynąć na przebieg fabuły,
  • dodatkowo na mapie kampanii pojawią się tzw. misje Strike Force, niezwiązane mocno ze scenariuszem (choć wpływające na równowagę sił w konflikcie rozgrywającym się przez cały czas), za to dużo bardziej otwarte niż oskryptowane zadania głównej osi wydarzeń. O ich sandboksowym charakterze niech świadczy fakt, że w każdej chwili można w nich przejść w tzw. „tryb generalski” i obejrzeć pole bitwy z lotu ptaka, by wydawać w nim proste rozkazy naszym jednostkom (jak w RTS-ie!), a także przełączać się między tymi, którymi chcemy kierować. Nie jesteśmy ograniczeni wyłącznie do żołnierzy – może to być np. bezzałogowy robot bojowy.
[cda]

Co do zarzutów w stronę Sci-Fi... I co z tego? Brak realizmu? Brak charakteru? Od kiedy to domeny CoDa? :lol2:  Niech sobie tworzą co chcą, byle by było to zrobione w miarę dobrze. Koniec końców, nikt nie jest w stanie powiedzieć, jak będzie wyglądała przyszłość, więc w tej chwili zostawienie tego wyobraźni, opartej na jakichś poszlakach wydaje się być najlepszą opcją :ok:  Twarde stąpanie po gruncie nie jest w stanie przewidzieć rewolucyjnych zmian, które dopiero nas czekają :ok:

Mi CoD 4 rownież sie podobał, tak jaki i Black Ops, jednakże po drugiej części spodziewałbym się czegoś więcej, coś lepszego. Trochę więcej realizmu. Ok nieliniowość to duży plus, ale co z tego skoro jest aż tak duży brak realizmu? Nie, to zdecydowanie nie dla mnie.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Jono, nie zwracaj tam uwagi na Azteka - on żyje w innej przyszłości, gdzie są mechy, a ludzie są odrutowani.   :ok:
 
Комиссар RBT

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Prosz...
Jeśli lubicie 0 realizm. Nie będę pisał, że cod jest dla n00bów którzy nie mają jaj grać na realniejszych symulatorach like battlefield bo mnie zhejtuja lub dadzą.spierdalajke, swoją drogą się zgodzę bo to ja wparowalem i rzucam głupie teksty :\
Ale obczajcie, że nawet kule w sniperkach nie opadają tylko lecą prosto skutwiele małe o_O
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
symulatorach like battlefield
dafuq?
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

CoD Black Ops II
#14 2012-08-11, 08:20(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 09:41)
Cytuj
Ale obczajcie, że nawet kule w sniperkach nie opadają tylko lecą prosto skutwiele małe o_O
Już tłumaczę. Dzieje się tak dlatego, bo pociski nie są wymodelowane jako obiekty fizyczne, tylko są symulowane za pomocą rayów. Ray z kolei musi być linią prostą, czyli nie może się odginać (np. symulując upadek pocisku).
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Dla mnie to by było ułatwienie pewnie bo w bf jeszcze żadnej sniperki nie wyczułem ale każdy pewnie padalby co 5s lub za dużo camp
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry