Vectis 18699 42

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 7.03.2012 roku

Wyświetleń 18699

Odpowiedzi 42

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#40 2012-06-15, 16:09(Ostatnia zmiana: 2012-07-03, 09:49)
Po problemach z bazą danych (ehh wkoncu odbudowana) mam wielką nadzieje za na przełomie tygodnia wyjdzie wkońcu.Dodaliśmy też nieco więcej niż było planowane w zamian za to ,ze musicie czekać.

.............................................................................................................................................

 Amatorskie studio Ingenium Games ma zaszczyt przedstawić nową wersję
 beta swojej gry- Vectis. Wersja 1.2 beta jest pierwszą solidnie przygotowaną
 gierką, która stała się przyjazna dla graczy. Zawiera wbudowany samouczek
 i liczne ułatwienia i wyjaśnienia.
 Oczywiście to wciąż nie przypomina w pełni grywalnej produkcji, która urzeknie
 setki tysięcy fanów, ale ta wersja doskonale przedstawia ideę, którą będziemy
 się kierować. ;)
 Kolejne wersje zostaną dopracowane graficznie i będą bardziej zoptymalizowane.
 Czyli zmienią się tylko na lepsze :)  

 .............................................................................................................................................

 STANOWCZO ZALECAMY POŚWIĘCENIE KILKU MINUT NA PRZEJŚCIE SAMOUCZKA!
 Warto, bo gra może się wydawać trochę skomplikowana. Jeśli chodzi o bugi, to
 nie musicie o nich pisać, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, ile ich jest. To
 tylko kwestia czasu, jak znikną.TAK WIEMY: Gobliny nie mają rąk ;)

 .............................................................................................................................................

 W przypadku problemów, prosimy o pytania w tym temacie, lub na moje GG.
 Póki co tylko wersja 1024x768-exe., ale co jakiś czas będziemy kompletować o
 Web Player i wyższe rozdz.

 .............................................................................................................................................

 Dobre rady:
 -cel to przetrwanie, czyli odparcie ataku "fali"
 -przy budowaniu kamera powinna być na standardowej wysokości
 -przygotujcie się na nocną pracę: pochodnie stojące i te zwykłe
 -kopalnie rozpoznaje się poprzez ich otoczenie (np. żelaza ma wokół żelazo)
 -podzielcie surowce początkowe na te potrzebne do budowy kuźni i wyrobu
 narzędzi zapasowych, a te do odbudowy jednej z kopalni- najlepiej kamienia,
 albo tartaku
 -zabijcie "luźnego goblina"
 -kryształy nie będą Wam aż tak potrzebne

 .............................................................................................................................................
 Zapraszamy również na nasze forum. Link w moim opisie. ;)
 Wersja exe. 1024x768: - https://dl.dropbox.com/u/63418461/Vectis.rar

..............................................................................................................................................

Ta wersja posiada stosunkowo gorszą grafikę niż jej poprzedniczka , większy nacisk został położony na poprawność kodu, i działanie poszczególnych skryptów.Po rozpadzie bazy danych(straciliśmy większość plików ,naszczęśćie miałem backup i większośc odzyskaliśmy niestety nie scene która była naprawda dobra) znów wracamy pełną parą do pracy żeby odbudowac klimat seny która była w wcześniejszej wersji. WIEMY SCENA WYGLĄDA OCHYDNIE :D ....

............................................................................................................................................
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, już nawet na moim staruszku chodzi płynnie, chociaż spotkałem pewien błąd po pierwszych minutach gry; mianowicie gdy wybudowałem wierzę nastąpiły egipskie ciemności i mimo że mogłem się poruszać itp. to nic nie widziałem. Tylko ja tak miałem czy jest to wina czegoś tam?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Vectis
#42 2012-07-03, 10:09(Ostatnia zmiana: 2012-07-03, 10:32)
Naszła noc:) zajrzyj w ekwipunek i użyj pochodni albo zbuduj pochodnie jako budynke noc się rozjaśnij.To nie błąd tak miało być noc ma być ciemna bo takie były w lasach np w starożytności. :)

EDIT. Wiem swiatło na scenie też ochydne , ale nie chcieliśmy więcej przedłużać bo by to się cągneło nie wiadomo jak długo.Obiecujemy kolejna wersja bardzije bardziej grywalna i ładniejsza.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry