Problem z meshem 1429 4

O temacie

Autor Mattti

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 1429

Odpowiedzi 4

Mattti

Mattti

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam, niedawno rozpocząłem swoją przygodę z moddingiem, a w zasadzie z modelowaniem 3d. Zrobiłem sobie hełm w Wings 3d, eksportowałem w 3ds, oteksturowałem i oskryptowałem oraz użyłem gothic startera. Więc tak: włączam konsolę, przywołuje swój przedmiot i się pojawia... I tu zaczyna się problem. Jest on wielkości pierścienia lub nawet mniejszy. Pomyślałem że to wina skalowania, przeskaluje i będzie cacy... Włączam wingsa, skaluje równomiernie, zapisuje, eksportuje plik .3ds do meshes, używam gothic starter i przywołuje, ale ów hełm jest i tak takiej samej wielkości. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić, i myślę że chyba założyłem temat w dobrej zakładce.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Problem z meshem
#1 2012-02-22, 12:54(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 12:54)
Pewnie została skompilowana wersja starego hełmu. Musisz wejść w Meshes/_compiled i usunąć NAZWAPLIKUZHEŁMEM.MRM. Teraz wszystko powinno być ok.  ;)

edit: zły dział  :wink:
 

Mattti

Mattti

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Pewnie została skompilowana wersja starego hełmu. Musisz wejść w Meshes/_compiled i usunąć NAZWAPLIKUZHEŁMEM.MRM. Teraz wszystko powinno być ok.  ;)

edit: zły dział  :wink:

Ale w compiled wcale nie miałem modelu z hełmem tylko w mshes/items/armor
A w jakim dziale to powinno być?
 

gothic1210
  • Gość
Engine automatycznie kompiluje wszystkie meshe, które są używane w grze do własnego formatu. Musisz usunąć starą wersję skompilowanego mesha (Gothic w pierwszej kolejności odnosi się do plików skompilowanych). Ten skompilowany mesh ma taką sama nazwę jak twój model tylko, że ma inne rozszerzenie pliku (MRM). Musisz go po prostu usunąć. Jak nie możesz znaleźć to użyj opcji wyszukaj.
 

Mattti

Mattti

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Mattti

Problem z meshem
#4 2012-02-22, 13:15(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 14:26)
Mi to musiało chyba nie skompilować bo mój hełm nazywa się w meshes/item/armor mk_helm_psipysk.3ds a w _compiled takowego wcale nie ma.
w gothic staret zaznaczyłem tylko opcję skripte parsen, czy może zaznaczyć coś jeszcze?

Udało mi się! Zrobiłem tak jak mi kolega z "jutuba" polecił:
Zapisałem pod inną nazwą plik 3ds, skopiowałem do meshes, wpisałem inną nazwę w skrypcie i to wszystko :)
Niech to admin przerzuci do właściwego działu i niech to będzie radą dla innych którzy będą mieć podobne problemy :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry