http://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding innych gier
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Leinnan
) /
modding gothica 3
[
1
]
modding gothica 3
4934
1
O temacie
Autor
redoranish
Zaczęty
31.03.2012 roku
Wyświetleń
4934
Odpowiedzi
1
redoranish
redoranish
Użytkownicy
posty
1
Użytkownicy
redoranish
modding gothica 3
2012-03-31, 21:14
0
Lista propsujących:
Czy jest możliwe w g3, aby przestawić jakiś obiekt lub go usunąć/pomniejszyć ? Np. przez konsolę w grze lub może jakiś inny program ??
Sawik
Sawik
Użytkownicy
Rebel
posty
4772
Propsy
3197
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Rebel
Sawik
modding gothica 3
#1
2012-04-01, 15:07
0
Lista propsujących:
Modding Gothic 3
Chyba wszystko co możliwe zostało tam opisane. Popatrz też na WoG może coś znajdziesz, ale jeżeli liczysz na narzędzia typu spacer do gothic 3 to muszę cię rozczarować, takiego nie ma i nie będzie.
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.
Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.
Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.
Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny
theModders
/
Modding innych gier
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Leinnan
) /
modding gothica 3
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry