Nieznana funkcja "FUNC" ?! 3411 9

O temacie

Autor mSPlayer

Zaczęty 8.08.2011 roku

Wyświetleń 3411

Odpowiedzi 9

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

mSPlayer

Nieznana funkcja "FUNC" ?!
2011-08-08, 10:52(Ostatnia zmiana: 2011-08-08, 10:53)
Witam serdecznie!


Zwracam się z takim problemem, gdyż Spacer wywala mi taki oto błąd.




Oto ta 87 linijka skryptu:

FUNC VOID DIA_VLK_888_Kacper_Jedzonko_Info()

Powiem również, że tam gdzie się pisze instancje, mam identycznie napisany ten kod.

Z góry dzięki,
Msplayer
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A zamknąłeś poprzednią funkcje? Znaczy czy dodałeś }; przed tym co pokazałeś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
FUNC INT DIA_VLK_888_Kacper_Jedzonko_Condition()

{
    if (npc_knowsinfo (other, DIA_VLK_888_Kacper_Hello))
    && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
   && (npc_hasitems (other, itfo_bacon) >= 3)
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_VLK_888_Kacper_Jedzonko_Info()

Tak, zamknąłem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Nieznana funkcja "FUNC" ?!
#3 2011-08-08, 11:22(Ostatnia zmiana: 2011-08-08, 11:23)
nie zamknąłeś jedynie co zamknąłeś to return.

Polecam Notepad++ podświetla składnie co ułatwia wyszukiwanie takich błędów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

mSPlayer

Nieznana funkcja "FUNC" ?!
#4 2011-08-08, 13:51(Ostatnia zmiana: 2011-08-08, 14:03)
Rzeczywiście.

Ale teraz spacer wywala kolejny błąd >.<.
Głupieje powoli.
Mówi, że brakuje ")" w linijce:
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzonkoDlaKacpra, LOG_SUCCESS) ;

O co chodzi?

@EDIT

Już sobie z tym poradziłem. Dodałem "};" przed tą linijkę i jakoś przeszło :) .

Ale kolejny dziwaczny błąd.



Zwłaszcza, że nie wiem co on oznacza.

Oto linijka skryptu:

Dialog
Dialog
Dialog


};

B_LogEntry (TOPIC_Kacper_Jedzonko, "Przyniosłem jedzenie Kacprowi. Nagrodził mnie magicznym pierścieniem.";
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Kacper_Jedzonko, LOG_SUCCESS) ;
B_GivePlayerXP (XP_Kacper_Jedzonko);

};
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Pokaż większy kawałek skryptu, bo dziwnie to wygląda. Nie ogarniasz klamr z tego, co widzę :)
 

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
Pokaż większy kawałek skryptu, bo dziwnie to wygląda. Nie ogarniasz klamr z tego, co widzę :)  

No to dobrze widzisz. :P

Co konkretnie mam pokazać?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodaj klamrę przed tym i będzie git.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
błąd czasem pokazuje linijkę niżej
dodaj nawias przed średnikiem tu

B_LogEntry (TOPIC_Kacper_Jedzonko, "Przyniosłem jedzenie Kacprowi. Nagrodził mnie magicznym pierścieniem.";
a tamtą klamrę wywal bo nie wiem po cholerę ją dałeś

Na przyszłość daj CAŁY dialog to w 2 min byśmy ci pomogli

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
OK, dzięki. Nawet nie zauważyłem.

A tamtą klamrę próbowałem zamknąć, bo mi sawik tak poradził ;). Przynajmniej tak to odczytałem.
Zresztą, widziałem podobny dialog już gotowy i jakoś tak...

W każdym razie dzięki za pomoc.

Msplayer
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry