Problem z wydajnością 2293 2

O temacie

Autor Urzyszkodnik

Zaczęty 27.07.2011 roku

Wyświetleń 2293

Odpowiedzi 2

Urzyszkodnik

Urzyszkodnik

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

Urzyszkodnik

Problem z wydajnością
2011-07-27, 18:30(Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 18:33)
Witam
Mam taki problem,dodałem w 3ds max troche chałup między innymi z G3,wszystko ładnie,ale jest problem z lightami.
Otóż,na przykład mury są ciemne,wiec chcialem rozjasnić te obszary-dałem lighta,gdy to zrobiłem już w spacerze było 3-4FPS,w grze tez tak samo.Taka sama tragedia tez jest w nocy gdy zapalają sie stojace pochodnie.Czy nie da sie tego jakoś przeskoczyc?Dodam,ze musiałem łaczyć z głownym zenem tylko dwa mniejsze zeny z tymi budynkami,oba ok maksa możliwych verts do eksportu w 3ds.Aha,nie wiem czy to ma znaczenie-tekstury tych murów mają 1024x1024,ale przeciez są,wiec gothic uznał sie sie nadają,i chyba nie ma znaczenia.

edit:
ale babol w nazwie tematu,moze jakiś moderator by zechciał poprawić(ja chyba nie mogę)
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Problem z wydajnością
#1 2011-07-27, 18:38(Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 18:40)
widocznie gothic "uznał" że akurat modele się nie nadają. taki kontrast, ot co. gothic se pomyślał "tekstury se uznam, a dla żartu, modeli nie" i nie wytrzymóje. silnik gothica to naprawde potężna narzędzie, sam się uczy :ok:


daj pan spokój, uważasz że modele z crysisa też wrzucisz do gothica?

Cytuj
Wiek 22 lat
nie chce mi się wierzyć. to prowo :lol2:

poza tym to modding gothica. tu wszystko się może zdarzyć, nawet przycinanie na sprzęcie na którym crysis działa elegancko w full hd na very high (to znam z autopsji) :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Urzyszkodnik

Urzyszkodnik

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy

Urzyszkodnik

Problem z wydajnością
#2 2011-07-27, 18:50(Ostatnia zmiana: 2011-07-27, 18:53)
Niepotrzebna ironia i wierz sobie w co chcesz.
Gothic "uznał" w sensie silnik udzwignął.Modele,gdy brak doświetlenia dodatkowego tez zachowuja sie normalnie,w sensie liczba klatek na sekunde jest dobra wtedy.Głównie mi chodzi czy można coś zrobić by po doświetleniu było ok,czego to wina,czy można to poprawić.Po to jest ten temat.

Nie jest też tak,ze wszystko jest ciemne,wiekszośc rzeczy wygląda w porządku.Problem dotyczy tylko kilku fragmentów,no i te pochodnie w nocy psują też
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry