ZEN Górniczej Doliny 3273 5

O temacie

Autor koksikmajor

Zaczęty 23.07.2011 roku

Wyświetleń 3273

Odpowiedzi 5

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

ZEN Górniczej Doliny
2011-07-23, 19:30(Ostatnia zmiana: 2011-07-23, 19:30)
siemka nie dawno zaczołęm się parać spacerem dobra ale przejdźmy do konkretów tam gdzie jest nowy obóz (lodowa kraina) to jest tam zamarżnięta woda i chce ją odmrozić ale pod wodą nie ma ziemi a ja chce ZENA  otworzyć w maxie żeby model pod wodą zrobić, ale błędy wyskakują kiedy chce ZENA otworzyć, jak mam ZEN w maxie odtworzyć?


P.S sorry jak nie ten dział
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

ZEN Górniczej Doliny
#1 2011-07-23, 19:38(Ostatnia zmiana: 2011-07-23, 19:44)
Spróbuj otworzyć .3ds, a nie zena.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zena chyba też można z karraxem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
zapomniałem dodać, że jeszcze ZENA teksturowałem i samo zmieniło tym na 3ds po zapisaniu ale importuje plik 3ds w maxie ale nie działa
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cobyś potem nie płakał nie stracisz vobów dzięki temu.
Resztę zrób te dno w Nowym Obozie przez edycję świata w tym twoim maksie i będzie :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
problem rozwiązany temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry