Błąd jest, czy jednak go nie ma? 2053 2

O temacie

Autor Bezi500

Zaczęty 6.07.2011 roku

Wyświetleń 2053

Odpowiedzi 2

Bezi500

Bezi500

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Pomocy!
Chce sobie zreparsować skrypty, ale pokazuje mi, że jest błąd w 64 linijce. Ale ja nie moge znaleźć tego błędu i nie wiem o co chodzi spacerowi. Będę wdzięczny jeśli mi pomożecie.

Spacer mi pokazuje, że błąd jest tu: RTN_START_300
Tylko gdzie jest ten błąd?

instance Grd_300_Gardist (Npc_Default) // Postać stworzył Bezi500
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   Gardist;
   npctype      =   NPCTYPE_MAIN;
   guild       =   GIL_GRD;
   level       =     20;
   voice       =     6;
   id          =   300;
   flags       =   0;
      
   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 25;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 30;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 120;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 120;

   //-------- visuals --------
   //          animations
   Mdl_SetVisual      (self,HUMANS.MDS);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,Humans_Militia.mds);
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,hum_body_Naked0, 0, 1,Hum_Head_FatBald, 19,  1, GRD_ARMOR_L);
       
       B_Scale (self);
       Mdl_SetModelFatness(self,1);
       
       self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
       
       fight_tactic   =   FAI_HUMAN_NORMAL;

   //-------- Talente --------

            
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_1H,2);                  
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_CROSSBOW,1);         
         
       
   //-------- inventory --------
   
   EquipItem   (self, ItMw_1H_Sword_01);
   EquipItem   (self, ItRw_Crossbow_01);
   CreateInvItems   (self, ItAmBolt, 30);
   CreateInvItems   (self, ItMiNugget,10);
   CreateInvItem   (self, ItFoApple);
   CreateInvItems   (self, ItFoLoaf,5);
        CreateInvItems  (self, ItFoMutton,10);
        CreateInvItems  (self, ItFoMutton,5);
   
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_Start_300;
};

FUNC VOID Rtn_Start_300 ()
{   
   TA_Sleep   (18,00,06,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK2);
        TA_Boss      (06,00,08,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK1);
        TA_WashSelf     (08,00,09,00,PLACWYMIAN_JEZIORKO2);
        TA_StandAround  (09,00,12,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK1);
        TA_Stay         (12,00,14,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK1);
   TA_Stand   (14,00,16,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK1);
        TA_Smoke        (16,00,18,00,PLACWYMIAN_STRAŻNIK1);
};


P.S.
PLACWYMIAN_STRAŻNIK2 itd. Te waypointy ja stworzyłem. Napisałem, żeby się nikt nie czepiał, że takich waypointów nie ma.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Już jest npc z takim ID zmień je na jakieś inne. Czyli łapatologicznie zmień numerek na jakiś inny (ale w całym skrypcie podmień to 300 na np. 123)
 

Bezi500

Bezi500

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Dzięki. Masz propsa  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry