Okna dialogowe w nowym dialogu się nie pokazują. 4286 9

O temacie

Autor Hraoldzix

Zaczęty 15.06.2011 roku

Wyświetleń 4286

Odpowiedzi 9

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Witam wszystkich ponownie! Mam kolejny problem, dodałem nowy dialog dla Diega, ale okan dialogowe się nie pokazują mimo że w ustwieniach sprawdzałem 2 razy. W ogóle dialogi są jakieś za szybkie. Gdy NPC ma się rozglądać to się rozgląda i gdy dostaję od niego zadanie to jest ono w dzienniku. Sami zobaczcie:
https://www.youtube.com/watch?v=wyxyV_t3yB8
 

Prosił bym o jasną odpowiedź.
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

gothic1210
  • Gość
Było. Musisz Spacerem skompilować skrypty (najpierw polecam sparsować). Pamiętaj też o usunięciu wcześniej OU.bin i csl.

@DOWN lub to Takie coś jak dział turtoriale
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jeżeli nie wiesz jak skompilować skrypty to polecam to Gothic 2 Tworzenie modów od A do Z cz. 6  by czip17 :lol:
 

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Cytuj
Było. Musisz Spacerem skompilować skrypty (najpierw polecam sparsować). Pamiętaj też o usunięciu wcześniej OU.bin i csl.
Nie działa dalej to samo.
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
A zaaktualizowałeś dialogi w spacerze i  w Gothic VDFS?. Tak jak pisał Kaczka obejrz poradniki czipa, najlepiej wszystkie części, ponieważ one bardzo się przydają.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A ja powiem żebyś spróbował reinstalki mam to samo i naprawdę nic nie pomaga jedynie reinstalka
 

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Nie pomogło w Gothic I to samo. Reinstalke robilem w GI i GII i dalej to samo. Pozatym moich skryptów wogóle niema w OU.BIN
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

gothic1210
  • Gość
A sparsowałeś dialogi w Spacerze. Trzeba w Spacerze sparsować a potem zaktualizować usuwając uprzednio OU.bin i CSL
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodam tylko że to może trochę zająć i proszę się nie martwić się jak spacer się zawiesi na jakiś czas to dość normalne.
Co do tego jak to zrobić to polecam podane już tutoriale czipa siedemnastki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Spróbuj usunąć to
Cytuj
T_search
przed dialogami. No i nie zapomnij o
Cytuj
Trzeba w Spacerze sparsować a potem zaktualizować usuwając uprzednio OU.bin i CSL

A w ogóle to pokaż skrypty dialogów diega(wystarczy sam wycinek tego co się nie pokazuje) bo bez skryptów to niewiele możemy ci powiedzieć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry