Typowy błąd - Acces Violation 6994 13

O temacie

Autor mSPlayer

Zaczęty 6.07.2011 roku

Wyświetleń 6994

Odpowiedzi 13

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

mSPlayer

Typowy błąd - Acces Violation
2011-07-06, 22:10(Ostatnia zmiana: 2011-07-06, 22:12)
Witam serdecznie wszystkich theModders'ów !

Tak troszkę głupio, że od razu zaczynam snuć Was własnymi problemami, zwłaszcza takimi głupimi...

Proszę nie pisać mi tekstów typu: "To już było, poszukaj", bo jak już chcecie komuś pomagać to chociaż linka do tego tematu podajcie ;), ani: "Przecież to podstawy moddingu !". Może i tak, ale Wy pewnie też kiedyś zaczynaliście i pewnych rzeczy nie wiedzieliście.

Dobra, nie będę już tutaj wypisywał tego typu bzdur, tylko od razu przejdę do problemu.

Odpaliłem sobie Spacera i chciałem "Naprawić skrypty". Oczywiście wyskoczył błąd, w którym wykazywało, że, w którejś tam linijce zapomniałem postawić "=", a że akurat oglądałem film Czip17, w którym mówił o wielu błędach spowodowanych jedną błahostką, to ja zamknąłem ten błąd, by zobaczyć, czy ich będę mieć więcej. Nie było... więc chciałem zobaczyć, która to linijka była zła.
Włączam Spacera II, naprawiam skrypty i wyskakuje błąd: "Acces Violation".

Co można z tym zrobić ? Jak to naprawić ?

Z góry dzięki,
mSPlayer


@EDIT

oh... po kilku wejściach w Spacera znowu wyskoczył "normalny" błąd wskazujący 174 linijkę, tyle że w plikach, które edytowałem tej linijki nie ma :P.
Co mam zrobić ? Dzięki.
W razie potrzebnych screen'ów, itp. pisać, bo nie wiem, czy będą potrzebne.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
1 Może antyvir coś blokuje na reparsacje skryptów wyłącz go.
2 Spróbuj z inną wersją spacera.
 

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
1 Może antyvir coś blokuje na reparsacje skryptów wyłącz go.

Kaspersky Freeware się skończył jakiś czas temu, chwilowo bez antywirusa (tak, są jeszcze tacy ludzie...)


Cytuj
2 Spróbuj z inną wersją spacera.

Czy Spacer w starszych wersjach będzie działać do chyba najnowszej wersji Gothic II: Noc Kruka (tzn. 2.6) ?
Jeżeli tak, to nowy spacer powinien chyba mieć mniej błędów niż stary, więc w to wątpię.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Spacer to jeden wielki błąd http://themodders.org/index.php?/topic/191-gothic-ii-spacer-pl/ masz tu link do polskiego spacka (jadę na nim i działa)http://www.worldofgothic.de/dl/download_205.htm to też może się przydać
 

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytuj
Spacer to jeden wielki błąd http://themodders.or...c-ii-spacer-pl/ masz tu link do polskiego spacka (jadę na nim i działa)

No niestety z niego korzystam :D  (z normalnego też próbowałem).


Z WoGa również próbowałem. Niestety, na początku wyskakuje "normalny" błąd, że coś w kodzie źle, a następnie ... Access Violation ;/.

Już nie wiem co zrobić ... Wszystko wg porad Czip17, więc o co tu do cholerki chodzi ? Proposuje za pomoc, jakbyś jednak pomógł rozwiązać ten problem całkowicie to dalej "popropsuje".

Pozdrawiam,
mSPlayer
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Czip coś tam pisał, że może naprawiać skrypty, jak spacer nie działa. Ja kiedyś dodałem dialogi, nie reparsując skryptów, ale jak zainstalowałem modyfikację "Winter": zmienia teksturki na zimowe, to dialogi były zaktualizowane, chodź nic nie zreparsowałem nic spacerem.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale gdy ja włączam gothica to wyskakuje błąd, że brakuje "=" w 174 linijce, a takiej linijki nie ma w plikach, które dodałem ;/.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
kiedyś też tak miałem wklej (screen z logiem) log z zspy to może go zlokalizuję
 

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Bawię się w moddowanie od jakichś 5 godzin, więc jeszcze nie obczaiłem niektórych terminów. Może Was denerwować takie amatorstwo, ale ja na prawdę nie wiem co to ze "zspy", więc mógłby ktoś podpowiedzieć ? Żebym w przyszłości nie musiał wychodzić na iodiotę jak teraz ...
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
uruchamiasz gothic przez gothicstater? Jak tak to jest tam suwak i przesuń go na maxa w prawo (chyba :D ) aby było 8 i jak reparsujesz skrypty nanerwia tam taka lista czynności. zrób screena (z tą listą ale na jej końcu) gdy wywali Ci błąd.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
zspy pokazuje ci gdzie jest błąd i w której linijce, różni się tym, że pokazuje wszystkie błędy, które zrobiłeś. Jeszcze są poszczególne kolorkiem zaznaczone
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
zspy pokazuje ci gdzie jest błąd i w której linijce, różni się tym, że pokazuje wszystkie błędy, które zrobiłeś. Jeszcze są poszczególne kolorkiem zaznaczone
W zależności od czułości, ale ogólnie to prawie każdą akcję monitoruje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mSPlayer

mSPlayer

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Hmm... ja pierdziele. Ja to wszystko umiem zepsuć.

Dobra, wchodzę w zSpy i chciałem skopiować ten cały tekst, bo screenów musiałbym robić kilka, więc szperałem w ustawieniach jak to zrobić i kliknąłem "Clear Screen", wszystko znikło. Jak jeszcze raz włączyłem gothica i zSpy to dalej kupa.
Poradzi ktoś ?

Pozdrawiam,
mSPlayer
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
jak robisz screena to tylko ostatnich linijek bo całego nie trzeba. Spróbuj jeszcze raz zreparsować skrypty może po ponownym uruchomieniu kompa będzie działać normalnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry