Blender i niebo 4088 4

O temacie

Autor toptik

Zaczęty 26.04.2011 roku

Wyświetleń 4088

Odpowiedzi 4

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
nie wiedziałem gdzie założyć temat ale to sprawa i spacera i blendera, gdy mam nowy świat, i chce do niego dodać np. helmowy jar wietrzyka, i gdy dodam go w blenderze z exportuje do 3ds ( nadpisując świat ) to po włączeniu nowego worlda mam tylko niebo. I proszę o odpowiedź co mam zrobić bym miał świat a nie niebo.
 

patryk22

patryk22

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Też tak nie raz mam. Zwykle pomaga mi powiększenie świata w edytorze 3d.
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
Włożyłeś plik ze Światem .3ds do _work/data/meshes/level ?
 

marwik1417

marwik1417

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
nie chodzi tylko o wlozenie do danego folderu nalezy powiekszyc swiat w odpowiednim stopniu.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zaimportuj to do Blendera i zeskaluj tak by pasowało do człowieka.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry