Bohater - Monolog 3127 5

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 3.06.2011 roku

Wyświetleń 3127

Odpowiedzi 5

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Otóż mam znowu problem z monologiem bohatera, napisałem skrypt dialogu gdzie bohater rozmawia "Sam ze sobą" jednak jest problem, chciałbym żeby to było od razu na początku moda, jednak Bohater zaczyna monolog dopiero gdy zaczyna robić coś jak np. Modlitwa do innosa czy gdy pracuje na stole alchemicznym, oto jak wygląda skrypt:
instance DIA_Hero_Hello(C_INFO)
{
   npc         = PC_Hero;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Hero_Hello_Condition;
   information   = DIA_Hero_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   important    = TRUE;
};                      
FUNC INT DIA_Hero_Hello_Condition()
{  
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Hero_Hello_Info()
{   
   AI_Output (self, self, "DIA_Hero_Hello_04_00"); //Hmm... nareszcie na miejscu!
   AI_Output (self, self, "DIA_Hero_Hello_04_01"); //Tylko teraz pytanie, co dalej?
};


Pytanie jest więc: Co zmienic/dodać/dopisać w tym skrypcie, i czy trzeba dopisać jakiś inny skrypt, żeby działał odrazu na początku moda?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Bohater - Monolog
#1 2011-06-03, 17:45(Ostatnia zmiana: 2011-06-03, 17:49)
Musisz zrobić funkcje która będzie odpalała dialog

func void nazwafunkcji_S1 ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rock)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};

a po pliku startup.d dopisz
nazwafunkcji_S1 ();
powinno zadziałac

@muttley dobry pomysł ale ja na jego miejscu dał bym możliwość wyboru dialogu bo w innym przypadku dialog może się odpalić jeszcze przy wczytywaniu i będzie lipa

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Poszukaj funkcji odpowiadającej za początek gry i dodaj
DIA_Hero_Hello_Info();
 

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Musisz zrobić funkcje która będzie odpalała dialog

func void nazwafunkcji_S1 ()
{
var C_NPC her; her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rock)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (her);
};
};

a po pliku startup.d dopisz
nazwafunkcji_S1 ();
powinno zadziałac

@muttley dobry pomysł ale ja na jego miejscu dał bym możliwość wyboru dialogu bo w innym przypadku dialog może się odpalić jeszcze przy wczytywaniu i będzie lipa
\

Wpisałem to co pokazałeś, i mi nie chodzi, ale mam pytanko, czy
po
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (her);

Dopisać swój dialog?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Bohater - Monolog
#4 2011-06-03, 18:19(Ostatnia zmiana: 2011-06-03, 18:21)
nie dialog jest okej jak się wyświetla więc go nie ruszaj daj go gdzieś indziej

ale sorry daj tylko do startup.d

Cytuj
               hero.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
                Ai_ProcessInfos (hero);

powinno zadziałać :D

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

Bohater - Monolog
#5 2011-06-03, 18:21(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 21:12)
nie dialog jest okej jak się wyświetla więc go nie ruszaj daj go gdzieś indziej
Dobra to chyba coś źle w startup W którym func powinnien być
func void STARTUP_BIGCASTLE01A ()
czy
func void INIT_SUB_BIGCASTLE01A
???


Czy do tego potrzeba aktualizować dialogi???


Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry