Dialog typu dołącznie poprzez szereg zadań 2183 1

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 5.05.2011 roku

Wyświetleń 2183

Odpowiedzi 1

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
mam pytania co do takiego dialogu. gdzie wpisać zmienną Points_Sld? chce mieć swoje dodawanie punktów. dlaczego jest if javris jest martwy? i co oznacza ta linijka

else if (Jarvis.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == TRUE)

skrypt

if (Npc_IsDead(Jarvis))
{
Points_Sld = Points_Sld + 1;
}
else if (MIS_Jarvis_SldKO == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_03"); //Jarvis sądzi, że się nadasz.
Points_Sld = Points_Sld + 1;
}
else if (Jarvis.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == TRUE)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_04"); //Jarvis ciągle nie jest pewien, czy się nadasz.
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_05"); //Nie chce tutaj więcej idiotów pokroju Sylvia. Prawdę mówiąc - ja też nie.
};
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ta linijka oznacza czy gościu z nami gadał.
Bo w tym zadaniu walczysz z jarvisem i jakbyś niechcący go zabił to też dostajesz "punkt"
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry