mam pytania co do takiego dialogu. gdzie wpisać zmienną Points_Sld? chce mieć swoje dodawanie punktów. dlaczego jest if javris jest martwy? i co oznacza ta linijka
else if (Jarvis.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == TRUE)
skrypt
if (Npc_IsDead(Jarvis))
{
Points_Sld = Points_Sld + 1;
}
else if (MIS_Jarvis_SldKO == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_03"); //Jarvis sądzi, że się nadasz.
Points_Sld = Points_Sld + 1;
}
else if (Jarvis.aivar[AIV_TalkedToPlayer] == TRUE)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_04"); //Jarvis ciągle nie jest pewien, czy się nadasz.
AI_Output (self, other, "DIA_Torlof_RUF_01_05"); //Nie chce tutaj więcej idiotów pokroju Sylvia. Prawdę mówiąc - ja też nie.
};