Nawias,który jest,a jednak go "nie ma" 2005 2

O temacie

Autor Robart

Zaczęty 25.04.2011 roku

Wyświetleń 2005

Odpowiedzi 2

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Witam.
Otóż stworzyłem sobie w food maker "Jabłko Inosa". Niestety,podczas reparsowania pojawia się błąd:
"Expected ")" (line 1087)"
EEE,WTF?! Przecież w tym miejscu jest już nawias!!!!!
Dodawałem dziesiątki takich znaczników,ale błąd nadal występuje.
Jestem 100% pewny,że to ten skrypt,bo po wykasowaniu go reparsowanie przebiegało bez zarzutów.

Linia 1087
Spoiler
B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH,100);
Cały skrypt
Spoiler
INSTANCE ItFo_InosApple (C_Item)
{
   name = "Jabłko Inosa";

   mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
   flags = ITEM_MULTI;

   value = 1000;

   visual = "ItFo_Apple.3DS";
   material = MAT_LEATHER;
   scemeName = "FOOD";
   on_state[0] = Use_InosApple;

   description = name;

   TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
   COUNT[1] = 1000;
   TEXT[5] = NAME_Value;
   COUNT[5] = 1000;
};

   FUNC VOID Use_InosApple()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 1000);

      const int InosApple_Bonus = 0;

      if (Npc_IsPlayer (self))
      {

         InosApple_Bonus = InosApple_Bonus + 1;

         if (InosApple_Bonus == 1)
         {
            PrintScreen ("Czujesz przybywające siły", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH,100); //linia 1087
         };

      };

   };
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ja bym to zrobił w inny sposób

self.attribute[ATR_STRENGTH]=self.attribute[ATR_STRENGTH]+100;
nie wiem jak działa B_RaiseAttribute ale jeżeli ustawia silę równo na 100 to

self.attribute[ATR_STRENGTH]=100;
poprzedni skrypt dodaje 100 do obecnej ;)

Robart

Robart

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź,zadziałało :>
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry