Co do wyciągania ASC to musisz:
1. Otworzyć Gothic Sourcer
2. Wybrać zakładkę "Tools"
3. Z zakładki "Tools" wybrać opcję "Decompiler Models".
4. Następnie opcję "Dynamic".
5. W oknie które ci się wyświetliło wybrać Gothic 2 (o ile robisz w G2)
6. Wybrać plik MSB potwora, który powinien być w _Work/Data/Anims/Compiled
7. Poczekać aż się zdekompiluje.
8. Jeżeli nie zmieniałeś folderu do którego ma on to wypakować to będzie to ...Gothic Sourcer/Gothic Project
9. Plik który powinien cię interesować powinien mieć w nazwie BODY np: DRACONIAN_BODY
10. A dalej robisz tak jak napisałem ci w twoim poprzednim temacie :wink:
A jeśli chodzi o Spacera to świat musi się znajdować w _Work/Data/Worlds w przeciwnym razie Spacer weźmie go za nieskompilowanego, nawet jeżeli był skompilowany.