Menu.dat 3690 4

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 23.02.2011 roku

Wyświetleń 3690

Odpowiedzi 4

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie, mianiowicie - spolszczam moda i jest w nim plik Menu.dat. Rozpakowałem go GothicSourcerem, spolszczyłem i...właśnie tu tkwi pytanie - Czy wystarczy to wrzucić do _work/Data/Scripts/System i zreparsować skrypty Menu.src, a następnie zrobić Update'a w spacerze ? I mi się samo w sobie plik zaaktualizuje MENU.DAT i wrzuci do _work/Data/Scripts/_compiled ? To ważne...proszę o jak najszybszą odpowiedź, bo nie chcę się zadręczać tym - zrobię tak jak myślę i...błąd :/
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Najlepiej Gothic Sourcerem skompilować menu.dat. W Spacerze można, ale zazwyczaj wywala jakieś błędy :P

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Najlepiej Gothic Sourcerem skompilować menu.dat. W Spacerze można, ale zazwyczaj wywala jakieś błędy :P

Mógłbyś dokładniej uzasadnić swoją odpowiedź?...Czyli jak to zrobić? Oferuje świeżego propsa ;)
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Menu.dat
#3 2011-02-23, 13:17(Ostatnia zmiana: 2011-02-23, 13:18)
W Gothic Sourcer po wczytaniu swojego projektu ze skryptami dajemy Build -> Compile, albo wciskamy po prostu F7. Innym sposobem jest wykorzystanie Gothic Startera z opcją reparse scripts, ale skrypty trzeba na chwilę podmienić z tymi oryginalnymi, bo nie jestem pewien czy można Gothic Starterowi podać ścieżkę do skryptów...

Myślę, że pierwsza opcja jest łatwiejsza.

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Menu.dat
#4 2011-02-23, 13:38(Ostatnia zmiana: 2011-02-23, 13:50)
W Gothic Sourcer po wczytaniu swojego projektu ze skryptami dajemy Build -> Compile, albo wciskamy po prostu F7. Innym sposobem jest wykorzystanie Gothic Startera z opcją reparse scripts, ale skrypty trzeba na chwilę podmienić z tymi oryginalnymi, bo nie jestem pewien czy można Gothic Starterowi podać ścieżkę do skryptów...

Myślę, że pierwsza opcja jest łatwiejsza.

Sprawdzę. Jak będzie OK, to daję propsa.

EDIT: Ok, spolszczyłem to MENU.DAT w Gothic Sourcerze(raczej przekopiowałem spolszczone z dysku - bo spolszczałem na dysku i skopiowałem teksty do tych plików w Sourcerze) - następnie kliknąłem F7 - Compile i zapisałem na nowym, innym - w innym miejscu - następnie Decompile i sprawdziłem czy jest spolszczone - tam gdzie wypakowałem...jest ;) Masz propsa.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry