Ruchoma brama - problem 4420 8

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 5.02.2011 roku

Wyświetleń 4420

Odpowiedzi 8

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
zrobiłem brame wdg. tego turorialu http://themodders.org/index.php?/topic/58-tworzenie-ruchomej-bramy-trigger-mover-i-switch/

a gdy wchodzę do gry i przekręcam kołowrót nic się niedzieje. a w spacerze w objectpages jeśli dam Trigger > send to brama się otwiera/zamyka. jbc. mam g2nk, a ten tutek do g1. ale jeśli w spacerze jest dobrze...
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sprawdź czy przypadkiem brama nie styka się z jakimiś vobami które posiadają atrybuty cdDyn i staticVob = true.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
są blisko dwie wierze w minimalnym odstępie ale się nie stykają. może chodzi o to że brama w pozycji otwartej jest w połowie pod ziemią xd?

http://img834.imageshack.us/img834/3925/brma.jpg
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podaj mi screena ze spacera.
Wiesz jest to być może wina keyframes. Zrób bramę jeszcze raz tylko teraz dokładnie tak jak jest tam napisane.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
ale jak gdzie jest napisane ? ale w spacerze zamyka się i otwiera koncertowo
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
keyframes to liczba animacji bramy.Czyli otwieranie i zamykanie.Masz ich pewnie za dużo !:cool:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ruchoma brama - problem
#6 2011-02-05, 20:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-05, 20:20)
dodatkowo edytowany zen musi być w folderze world/_work inaczej zmiany się nie zapiszą.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
keyframes to liczba animacji bramy.Czyli otwieranie i zamykanie.Masz ich pewnie za dużo !:cool:

shadow mam aż 2 keyframesy. to pewnie o 2 za dużo  :facepalm:

dodatkowo edytowany zen musi być w folderze world/_work inaczej zmiany się nie zapiszą.

 . a ty pawbuj, niezgadniesz czego się dowiedziałem - 2+2=4. ładny nius, no nie?

a tak na serio.. później popatrze jak to jest z bramą w GD na zamku. ale na razie vobuje miasto a tą bramę zostawie sobie na "deser" ale do tego czasu bym już chciał wiedzieć czemu się nierusza;/  :huh:
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Koledzy wyżej odpowiedzieli :D
Jak masz obok krat 2 wieże dodane do świata jako 3DS, a nie wklejone w model świata, to się nie dziwię że brama nie działa. Jeśli 2 obiekty mają stat=true i zaznaczenia sie stykają, to to moze być przyczyna.

PS. nie moduję od trochę dawna, więc mogłem trochę zapomnieć, ale chyba jest dobrze.
 
Nie mam polskich znakow


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry