[G2:NK]Nazwa modelu dużego magicznego ostrza na smoki 2699 8

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 5.01.2011 roku

Wyświetleń 2699

Odpowiedzi 8

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Witam wszystkim.O ile to nie jest problemem,to mógłby mi ktoś podrzucić nazwę(i najlepiej plik .3ds)dużego magicznego ostrza na smoki?Bo postanowiłem się pobawić w gothicu i zrobić prawie że duplikat Uriziela(2-ręczny).I potrzebuję do tego nazwy oraz najlepiej w/w pliku.A wracając do pytania dodatkowego-gdzie i co ewentualnie powinienem wstawić do skryptu dialogu,by po kliknięciu na daną opcję choice(pokażę skrypt,wtedy łatwiej się mnie zrozumie)można było wrócić do poprzednich "możliwości"wyboru?Bo jak dodałem opcję [WRÓĆ]do głównej opcji choice to mi od razu przeskakiwało do następnego dialogu.A teraz skrypt:
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_TESTOWY_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_302_TESTOWY;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_TESTOWY_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_TESTOWY_HELLO2_Condition()
{
    if (MIS_Butelka_Wodki == LOG_RUNNING)
    && (Npc_HasItems (other, itfo_wodka) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_01"); //Widzę,że masz wódkę dla mnie.
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_02"); //Oczywiście.Trzymaj.
    B_GiveInvItems (other, self, itfo_wodka, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_03"); //Dzięki.Twoje zdrowie.
    B_UseItem (self, itfo_wodka);
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_15_04"); //Należy mi się chyba jakaś nagroda?
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_03_05"); //Oczywiście.Wybierz sobie coś.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Butelka_Wodki,"Przyniosłem wódkę i mam wybrać sobie nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Butelka_Wodki, LOG_SUCCESS);
    MIS_Butelka_Wodki = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (10);

    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakąś runę.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Daj mi jakieś zwoje.", DIA_TESTOWY_HELLO2_DajMiZwoje);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Wybieram pancerz.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Runa()
{
    CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItRu_PalLight, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Daj mi jakieś zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_TESTOWY_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Wybierz sobie 2 z dostępnych.
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Tchnienie śmierci.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan);
    Info_AddChoice (DIA_TESTOWY_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka);
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_TchnienieSmierci()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_BreathOfDeath, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_BreathOfDeath, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Zwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_TESTOWY_HELLO2_Pancerz()
{
    CreateInvItems (self, GRD_ARMOR_I, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, GRD_ARMOR_I, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_TESTOWY_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};
A dokładnie chodzi o to,że jak zobaczymy nazwy zwojów i się rozmyślimy(czyli klikamy na dialog "Daj mi jakieś zwoje" i po zobaczeniu myślimy sobie: "E badziewne te zwoje,wolę jednak pancerz/runę")
Jak to zrobić?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No to może zrób następny dialog w którym dasz funkcje (Npc_HasItems i daj Tchnienie Śmierci. I napisz w dialogu, że runa mu się nie podoba i chciałby zmienić. I zrób nowe choices.

To chyba było by najprostsze.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Testowy_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_302_Testowy;
nr              = 999;
condition = DIA_Testowy_EXIT_Condition;
information = DIA_Testowy_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Testowy_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Testowy_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Testowy_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_302_Testowy;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Testowy_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Testowy_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Daj mi zwoje.";
};

FUNC INT DIA_Testowy_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowy_HELLO1_15_01"); //Daj mi jakiś przedmiot.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowy_HELLO1_03_02"); //Wybierz sobie 2 zwoje z 3 lub pancerz.

    Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1, "Jakie mogę wybrać zwoje?", DIA_Testowy_HELLO1_JakieZwoje);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1, "Daj mi jakiś pancerz.", DIA_Testowy_HELLO1_Pancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1, "Wezmę zwoje.", DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_JakieZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowy_HELLO1_JakieZwoje_15_01"); //Jakie mogę wybrać zwoje?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowy_HELLO1_JakieZwoje_03_02"); //Leczenie lekkich ran,przyzwanie wilka lub obudzenie golema.
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_Pancerz()
{
    CreateInvItems (self, ITAR_Governor, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Governor, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_LeczenieLekkichRan);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje, "Obudzenie golema.", DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_ObudzenieGolema);
    Info_AddChoice (DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje, "Przyzwanie wilka.", DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_PrzyzwanieWilka);
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    };
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_ObudzenieGolema()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumGol, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumGol, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    };
};

FUNC VOID DIA_Testowy_HELLO1_WezmeZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 1);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowy_HELLO1);
    };
};
Cały czas krzyczy o błąd z "Wezmę zwoje".Gdzie popełniłem błąd??I wie ktoś jaka jest nazwa modelu "Dużego magicznego ostrza na smoki"?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

FraseR
  • Gość
A dokładnie jaka jest treść tego błędu?
Co do modelu ostrza to wystarczy wejść w skrypt broni i tam jest wszystko napisane.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Tyle,że nie ma tego skryptu w pliku IT_Melee_Weapons i w IT_Addon_Weapons.A błąd następującej treści(podaje z zspy,bo mi spacer nie chce skryptów zreparsować[15 minut to chyba o wiele za długo nie?]):
F] 00:27 Fatal:-1 U:    PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_NONE_302_TESTOWY.D: Wrong type : DIA_TESTOWY_HELLO1_WEZMEZWOJE .... <zParser.cpp,#599>
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytat: bezihero link=topic=12772.msg128581#msg128581#msg128581#msg128581 date=1294343764
Tyle,że nie ma tego skryptu w pliku IT_Melee_Weapons i w IT_Addon_Weapons.A błąd następującej treści(podaje z zspy,bo mi spacer nie chce skryptów zreparsować[15 minut to chyba o wiele za długo nie?]):
F] 00:27 Fatal:-1 U:    PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_NONE_302_TESTOWY.D: Wrong type : DIA_TESTOWY_HELLO1_WEZMEZWOJE .... <zParser.cpp,#599>
:facepalm:  
Czy ty się nigdy tego nie nauczysz? Ten sam błąd co tu: http://themodders.org/index.php?/topic/12717-g2nkwrong-type-dia-testowy-hello2-zwoje/

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No dobra znowu popełniłem ten sam błąd.Ale ja chcę zrobić tak,by:
1)Dowiedzieć się jakie zwoje mogę wybrać.
2)Dowiedzieliśmy się,jakie zwoje możemy wybrać w nagrodę i możemy wybrać takie 3 podopcje:
a)wziąść runę
b)wziąść pancerz
c*)najważniejsza!mówimy,że jednak decydujemy się na zwoje i wtedy mamy do niej do wyboru zwoje(tamtych dwóch pierwszych już nie możemy wybrać,a jedynie zwoje).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przecież jak poprawisz ten błąd, to wszystko będzie dobrze. Poprawiłeś ten błąd i sprawdziłeś?

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Poprawiłem(usunąłem z AddChoice)WezmeZwoje i błędów nie pokazuje.Czyli z tego co widzę,nie da rady zrobić tak jak w skrypcie baal kagana bez tworzenia następnej opcji dialogowej(a jeśli da radę to nie mam już pomysłów jak).
Ale mam teraz inny problem(może poważniejszy)więc,aby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.Otóż chciałem sprawdzić ten skrypt w grze i dałem update->save i pliki ou wynoszą[UWAGA!]aż 1 mb[!!]Czy mi się spacer zepsuł do końca(już i tak nie mogę reparsować w nim skryptów,bo nawet po 15 minutach się nie chce odwiesić)czy coś ja po prostu za przeproszeniem je**e?
Edit:Problem ze spacerem rozwiązany dzięki Adanosowi:)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry