Zaznacz object (to ucho), convert to editable poly, z zakładki tej po prawej stronie poliego, w dziale edit geometry naciśnij "MSmooth" i powinno ładnie wyglądać :wink:
MSmooth to nie jest zbyt dobre rozwiązanie, bo z tego co pamiętam wpływa także na położenie vertexów (relaxuje?)
Tam na dole w Editable Poly jest coś takiego jak AutoSmooth: należy wybrać odpowiednią grupę polygonów, które chcemy wspólnie wygładzić, i klikamy AutoSmooth. Domyślnie kąt ustawiony jest na 45.0, dlatego też nie zadziała np. na cylinder o przekroju sześciokąta (w tym wypadku kąt musimy zwiększyć do co najmniej 60.0) i tym bardziej pięciokąta (>=72.0). Czworokąty i trójkąty też można wygładzać w ten sposób - nie wygląda to schludnie z bliska, jednakże jeśli jest to po prostu jakaś linka, np. cięciwa w łuku, a więc nigdy nie będzie na ekranie zajmować dużo miejsca (pomijając widok pierwszoosobowy), to spokojnie smootha można używać - byleby nie było wyraźnej krawędzi, resztę niedoskonałości zakryje tekstura.