Tworzenie kupca G2NK 2078 0

O temacie

Autor Petitek

Zaczęty 23.12.2010 roku

Wyświetleń 2078

Odpowiedzi 0

Petitek

Petitek

Użytkownicy
posty52
Propsy3
  • Użytkownicy

Petitek

Tworzenie kupca G2NK
2010-12-23, 20:06(Ostatnia zmiana: 2010-12-26, 11:58)
Jeśli taki temat jest to sorr ale nie zauważyłem. Zrobiłem npc'a o imieniu Wiechu

instance NONE_120_Wiechu (Npc_Default) // Postać stworzył Petitek
{
// ------ NPC ------
name = "Wiechu";
guild = GIL_NONE;
id = 120;
voice = 5;
flags   = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1);
// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Nałożona broń ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Bau_Axe);

// ------ Inwentarz ------
// Händler

// ------ Wygląd ------
B_SetNpcVisual     (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_NormalBart_Dexter, BodyTex_N, ITAR_VLK_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Mage / Militia / Tired
     // Relaxed / Arrogance
// --Istotne talenty NPCa (dziwne to to :P)--
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------
B_SetFightSkills (self, 45);

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_120;
};

FUNC VOID Rtn_Start_120 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,21,00,"KONIK");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"KONIK");
};

i dialog do niego

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Wiechu_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NONE_120_Wiechu;
nr          = 999;
condition   = DIA_Wiechu_EXIT_Condition;
information = DIA_Wiechu_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Wiechu_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wiechu_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Wiechu_siema   (C_INFO)
{
npc         = NONE_120_Wiechu;
nr          = 1;
condition   = DIA_Wiechu_siema_Condition;
information = DIA_Wiechu_siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_Wiechu_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Wiechu_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Wiechu_siema_15_00"); //Co słychać?
AI_Output (self ,other,"DIA_Wiechu_siema_55_01"); //Ahhh... Mogło być lepiej...
AI_Output (other,self ,"DIA_Wiechu_siema_15_02"); //Co masz na myśli?
AI_Output (self ,other,"DIA_Wiechu_siema_55_03"); //Kiedy tu przyjechałem, myślałem, że będzie więcej kupujących. Do miasta nie chcą mnie wpuścić, a w mieście są kupujący... Tu nie!

};

//*********************************************************************
// Sprzedajesz?
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Wiechu_sprzedasz   (C_INFO)
{
npc         = NONE_120_Wiechu;
nr          = 1;
condition   = DIA_Wiechu_sprzedasz_Condition;
information = DIA_Wiechu_sprzedasz_Info;
permanent   = FALSE;
description = "A więc masz towar?";
};

FUNC INT DIA_Wiechu_sprzedasz_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Wiechu_siema))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Wiechu_sprzedasz_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Wiechu_sprzedasz_15_00"); //A więc masz towar?
AI_Output (self ,other,"DIA_Wiechu_sprzedasz_55_01"); //Oczywiście. Mogę ci zaproponować broń. Niestety wybór jest niewielki.
AI_Output (self ,other,"DIA_Wiechu_sprzedasz_55_02"); //Gdybyś coś kupił, byłbym tobie wdzięczny.

Log_CreateTopic (Topic_Handuś, LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_Handuś, "Wiechu sprzedaje broń przed miastem");
};

//*********************************************************************
// Pokaż mi swoje towary
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Wiechu_kup   (C_INFO)
{
npc         = NONE_120_Wiechu;
nr          = 1;
condition   = DIA_Wiechu_kup_Condition;
information = DIA_Wiechu_kup_Info;
permanent   = TRUE;
description = "Pokaż mi swoje towary";
};

FUNC INT DIA_Wiechu_kup_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Wiechu_sprzedasz))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_Wiechu_kup_Info()
{
B_GiveTradeInv (self);
AI_Output (other,self ,"DIA_Wiechu_kup_15_00"); //Pokaż mi swoje towary
};


w LOG_Constants_Notes dopisałem

const string Topic_Handuś = "Handel";
i stworzyłem plik B_GiveTradeInv_Wiechu

var int Wiechu_ItemsGiven_Chapter_1;
var int Wiechu_ItemsGiven_Chapter_2;
var int Wiechu_ItemsGiven_Chapter_3;
var int Wiechu_ItemsGiven_Chapter_4;
var int Wiechu_ItemsGiven_Chapter_5;

FUNC VOID B_GiveTradeInv_Wiechu (var C_NPC slf)
{
if ((Kapitel >= 1)
&& (Wiechu_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{
CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);

// ------ Waffen ------
CreateInvItems (slf, ItMw_ShortSword3, 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_ShortSword4 , 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Richtstab, 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Schwert3, 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Streitkolben, 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Schiffsaxt, 1);
CreateInvItems (slf, ItMiSwordraw, 5);
CreateInvItems (slf, ItMw_Schlachtaxt, 1);

// ------ Ringe / Amulette ------
CreateInvItems (slf, ItBE_Addon_Leather_01, 1);
CreateInvItems (slf, ItBE_Addon_MIL_01 , 1);
CreateInvItems (slf, ItAm_Prot_Edge_01 , 1);

Wiechu_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 2)
&& (Wiechu_ItemsGiven_Chapter_2 == FALSE))
{
CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);
CreateInvItems (slf, ItMiSwordraw, 5);

Wiechu_ItemsGiven_Chapter_2 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 3)
&& (Wiechu_ItemsGiven_Chapter_3 == FALSE))
{
CreateInvItems (slf, ItMw_Steinbrecher , 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Doppelaxt, 2);
CreateInvItems (slf, ItMw_Streitkolben, 1);
CreateInvItems (slf, ItMw_Orkschlaechter , 2);

CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);
CreateInvItems (slf, ItMiSwordraw, 5);
CreateInvItems (slf, ItBe_Addon_Prot_Point, 1);

Wiechu_ItemsGiven_Chapter_3 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 4)
&& (Wiechu_ItemsGiven_Chapter_4 == FALSE))
{
CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 150);
CreateInvItems (slf, ItMiSwordraw, 5);
CreateInvItems (slf, ItBe_Addon_Prot_EDGE, 1);
CreateInvItems (slf, ItBe_Addon_Prot_TOTAL, 1);

Wiechu_ItemsGiven_Chapter_4 = TRUE;
};

if ((Kapitel >= 5)
&& (Wiechu_ItemsGiven_Chapter_5 == FALSE))
{
CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 200);
CreateInvItems (slf, ItMiSwordraw, 5);

Wiechu_ItemsGiven_Chapter_5 = TRUE;
};
};

kompilowanie skryptów pokazuje wszystko bez błędu, w grze klikam "Pokaż mi swoje towary" i okienka z towarami nie ma :( POMOCY

Plis niech ktoś napisze jak to sie robi

EDIT: Temat do zamknięcia (lub usunięcia)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry