Wie ktoś co trzeba napisać w skryptach żeby npc miał 2 założone armory (w moim przypadku "Łachy skazańca" i "Hełm mordoru". 2 armor to hełm. Jest jakiś sposób?
npc:
instance NONE_121_Strażnik (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Strażnik";
guild = GIL_NONE;
id = 121;
voice = 2;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 3);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1h_Nov_Mace);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_(wymyśle później xD), BodyTex_N, ITAR_Prisoner);
Mdl_SetModelFatness (self,0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 60);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_121;
};
FUNC VOID Rtn_Start_121()
{
TA_Stand_Guarding (07,00,21,00,"(wymyśle później xD)");
TA_Stand_Guarding (21,00,07,00,"(wymyśle później xD)");
};
a gdzie wpisać ITAR_DJG_Helm?
EDIT: Pamiętajcie, G2NK a nie G1
[mod=Wowoz]Nie zapomniaj o znacznikach [ code ] [ / code ] do kazdego skryptu (bez spacji)[/mod]
EDIT: Dziękuję Wowoz, zastanawaiałem się co trzeba kliknąć żeby coś takiego było

, jeszcze raz dziękuję