Mam taki problem. Zrobiłem npc'ta ale można go przyzwać tylko kodem. Nie stoi tam gdzie go umiejscowiłem. Co mam robić (to mój pierwszy npc). Skrypt tutaj:
instance Stt_11111_Zabij_mnie (Npc_Default) //W miejsce *** wpisz instance NPC
{
//----------Info ogolne----------
name = "Zabij_mnie"; //W miejsce *** wpiszimie imie NPC
Npctype = Npctype_Friend;
guild = GIL_STT ; //W miejsce *** wpisz gildie NPC. Spis gildi znajduje się w pliku gildie.d w paczce NPC.rar
level = 1; //W miejsce *** wpisz level NPC
voice = 13; //Potrzebne tylko przy robieniu dubbing
id = 11111; //W miejsce *** wpisz ID NPC
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 1; //W miejsce *** wpisz siłe NPC
attribute[ATR_DEXTERITY] = 1; //W miejsce *** wpisz zręczność NPC
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1; //W miejsce *** wpisz MAX mane NPC
attribute[ATR_MANA] = 1; //W miejsce *** wpisz AKTUALNĄ manę NPC
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1; //W miejsce *** wpisz MAX życia NPC
attribute[ATR_HITPOINTS] = 1; //W miejsce *** wpisz AKTUALNE życie NPC
//----------Wyglad--------------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Bald",0, 1,VLK_ARMOR_L); //W miejsce *** wpisz instance zbroi. Spis instance zbroi znajduje się w pliku instance_zbroi.d w paczce NPC.rar
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci--------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2); //W miejsce *** wpisz talenty NPC. Spis talentów znajduje się w pliku talenty.d w paczce NPC.rar
//----------Ekwipunek-----------
//W miejsce *** wpisz instance broni którą aktualnie nosi NPC. Spis instance bronic znajduje się w pliku instance_broni.d w paczce NPC.rar
CreateInvItems (self, ItMw_1H_Axe_Old_01, 1);
CreateInvItems (self, VLK_ARMOR_M, 1);
CreateInvItems (self, VLK_ARMOR_M, 1);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 500);
CreateInvItems (self, ItMw_2H_Sword_Light_01, 1); //W miejsce *** wpisz instance przedmiotu którą jest w ekwipunku NPC. Spis instance przedmiotu bez instance bronic znajduje się w pliku instance_przedmiotu.d w paczce NPC.rar
//----------Pozostale-----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_11111; //W miejsce *** wpisz ID NPC
};
FUNC VOID Rtn_Start_11111 () //W miejsce *** wpisz ID NPC
{
TA_PracticeSword (08,00,10,00,"PTAH_OC_NC_28"); //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.
TA_Boss (10,00,08,00,"PTAH_OC_NC_28"); //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.
};
To co było napisane po "//" są nieważne.
A tutaj startup:
Wld_InsertNpc (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28"); //muj pierwszy npc
Z radą kolegi zamiast "OC1" (w startup'ie) wpisałem jego umiejscowienie ze skryptu. Z "OC1" nie było go tam gdzie go umiejscowiłem. Potem wpisałem "PTAH_OC_NC_28" i dalej go nie było. A powinien stać tu (zdjęcie poniżej). HELP.