Witam.Postanowiłem napisać ten temat,ponieważ zacząłem się bawić w kręcenie własnego serialu z Gothic 2 i przydałby mi się ten kod w skrypcie(ew.wprowadzenie poprawek do mojego skryptu szkieletu-bo jak w grze wpiszę play ani s_fire_victim i wejdę znowu w swoją postać to szkielet stoi w miejscu,a nie "tanczy";/).
Wklejam skrypt szkieleta:
//**************
// Skeleton
//**************
INSTANCE Szkielet (Mst_Default_Skeleton)
{
name = "Szkieletor";
guild = GIL_NONE;
level = 100;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 100;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 150;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 150;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 150;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;
//----- Protection ----
protection [PROT_BLUNT] = 125;
protection [PROT_EDGE] = 125;
protection [PROT_POINT] = 175;
protection [PROT_FIRE] = 125;
protection [PROT_FLY] = 125;
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;
// ------ visual ------
B_SetVisuals_Lesser_Skeleton();
EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_M_01);
// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_99999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_99999()
{
TA_Dance(00,00,08,00,"NW_XARDAS_TOWER_VIEW_01");
TA_Dance(08,00,00,00,"NW_XARDAS_TOWER_VIEW_01");
};
Aha-jeśli z tym victimem dałoby radę zrobić,by po wpisaniu kodu dalej tańczył(jak się wróci do swojej postaci)to czy da radę zrobić też któryś taniec(mam na myśli komendę np. play ani t_dance_01).Proszę o odpowiedzi=)