Rutyna a nowa animka 2411 1

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 21.12.2010 roku

Wyświetleń 2411

Odpowiedzi 1

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Rutyna a nowa animka
2010-12-21, 20:17(Ostatnia zmiana: 2010-12-21, 20:47)
Sory że zawracam wam głowę ale animek i wszystkiego co z tym związane to się uczę a teraz do konkretów zrobiłem nową animkę wszystko ładnie jak robię kodem play ani to działa normalnie ale w rutynie nie czemu oto skrypt

func void ZS_Stand_Guarding_g3()
{
Perception_Set_Normal();

B_ResetAll (self);

AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);

if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
    {
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP (self);
};
AI_EquipBestMeleeWeapon (self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
};

func int ZS_Stand_Guarding_g3_loop()
{  if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS)
    {
    if (!Npc_HasEquippedMeleeWeapon (self))
{
CreateInvItems (self, ItMw_1h_Bau_Mace, 1);
AI_EquipBestMeleeWeapon (self);
};

AI_ReadyMeleeWeapon (self);

self.aivar[AIV_TAPOSITION] = ISINPOS;
};
       
    AI_PlayAni (self,"g3_stra_stand");
AI_GotoWP (self, self.wp);
AI_AlignToWP    (self);


//*******************************************************
// Hier dann die Random Anis
//*******************************************************


if ((Npc_GetStateTime(self) > 5)
&& (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == ISINPOS))
{
var int random; random = Hlp_Random(10);

if (random == 0)
{
AI_PlayAni (self,"g3_stra_01");
};

Npc_SetStateTime (self, 0);
};

return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_Stand_Guarding_g3_end()
{
    AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_2_STAND");
AI_RemoveWeapon (self);
};

[mod=Aztek]Dodałem znacznik [ code ], zawsze staraj się go używać wklejając jakiś skrypt[/mod]
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Odświeżam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry