tekstura twarzy 2437 1

O temacie

Autor turkurun

Zaczęty 10.10.2010 roku

Wyświetleń 2437

Odpowiedzi 1

turkurun

turkurun

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

turkurun

tekstura twarzy
2010-10-10, 19:00(Ostatnia zmiana: 2010-10-10, 19:02)
Mój problem wygląda tak, że robię nową postać z nową teksturą twarzy, a gothic mi jej nie odnajduje.
Tekstura jest w: C:\Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\data\Textures\NPCs\Head i nazywa się tomexon_r.tga
A oto ten skrypt (robiony z skryptu miltena):
//#############################################
//##
//##    Dracheninsel
//##
//#############################################

INSTANCE PC_tomexon (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "tomexon";
    guild         = GIL_PAL;
    id             = 999;
    voice         = 3;
    flags       = 0;                                                                    
    npctype        = NPCTYPE_FRIEND;

    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                                
       
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_master;    
   
    // ------ Equippte Waffen ------                            
   
    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);
   
       
    // ------ visuals ------                                                                            
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_pony", tomexon_r, BodyTex_N, ITAR_tomexon);        
    Mdl_SetModelFatness    (self, 0);
   
    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
   
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        
    B_SetFightSkills (self, 100);

    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = Rtn_Start_999;
};

FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{    
    TA_Smalltalk            (08,00,23,00,"SHIP_CREW_19");
    TA_Smalltalk            (23,00,08,00,"SHIP_CREW_19");
};

FUNC VOID Rtn_UNDEADDRAGONDEAD_999 ()
{    
    TA_Stand_WP            (08,00,23,00,"SKELETTE");
    TA_Stand_WP            (23,00,08,00,"SKELETTE");
};

FUNC VOID Rtn_SittingShipDI_999 ()
{    
    TA_Sit_Bench            (08,00,23,00,"SHIP_CREW_19");
    TA_Sit_Bench            (23,00,08,00,"SHIP_CREW_19");
};
Powiedzcie mi: co jest źle?
Szukałem rozwiązania problemu i nie znalazłem.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
jak się nie myle to nazwę teksturki musisz wpisać do AI_constants.d a ten plik znajduje się w _Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry