Mój problem wygląda tak, że robię nową postać z nową teksturą twarzy, a gothic mi jej nie odnajduje.
Tekstura jest w: C:\Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\data\Textures\NPCs\Head i nazywa się tomexon_r.tga
A oto ten skrypt (robiony z skryptu miltena):
//#############################################
//##
//## Dracheninsel
//##
//#############################################
INSTANCE PC_tomexon (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "tomexon";
guild = GIL_PAL;
id = 999;
voice = 3;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_master;
// ------ Equippte Waffen ------
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_pony", tomexon_r, BodyTex_N, ITAR_tomexon);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 100);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{
TA_Smalltalk (08,00,23,00,"SHIP_CREW_19");
TA_Smalltalk (23,00,08,00,"SHIP_CREW_19");
};
FUNC VOID Rtn_UNDEADDRAGONDEAD_999 ()
{
TA_Stand_WP (08,00,23,00,"SKELETTE");
TA_Stand_WP (23,00,08,00,"SKELETTE");
};
FUNC VOID Rtn_SittingShipDI_999 ()
{
TA_Sit_Bench (08,00,23,00,"SHIP_CREW_19");
TA_Sit_Bench (23,00,08,00,"SHIP_CREW_19");
};
Powiedzcie mi: co jest źle?
Szukałem rozwiązania problemu i nie znalazłem.