O temacie
Autor Ficuuuuu
Zaczęty 30.01.2010 roku
Wyświetleń 4288
Odpowiedzi 10
Ficuuuuu
RafalBudzis
const int pilem = 0;//dodajemy zmienną o wartości 0
INSTANCE ItFoBooze(C_Item){ name = "Ryżówka"; mainflag = ITEM_KAT_FOOD; flags = ITEM_MULTI; value = Value_Reisschnaps; visual = "ItFo_Booze_01.3ds"; material = MAT_GLAS; on_state[0] = UseBooze; scemeName = "POTION"; description = name; //TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Reisschnaps; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Reisschnaps;}; FUNC VOID UseBooze() { pilem =pilem+1;//pobiera wartość zmiennej w naszym //wypadku 0 i dodaje do niej 1 jak wypijemy 2 to pobierze liczbę 1 i doda znów 1 i tak w kółko Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Reisschnaps); };
FUNC int instance dialogu_Condition(){if(pilem >= 1)//jeżeli nasza zmienna pliem jest większa lub równa 1 możemy porozmawiać { return 1; };};
zabadeusz
KODconst int pilem = 0;//dodajemy zmienną o wartości 0
var int pilem = 0;
Adanos Administrator
chora mam z tym problem bo dotychczas pisałem w czystym c++ nie było tam podziału zmiennych na const i var więc się myli sorry za błąd
Bogdan Zwei