Dialog po uzyciu itemu 4288 10

O temacie

Autor Ficuuuuu

Zaczęty 30.01.2010 roku

Wyświetleń 4288

Odpowiedzi 10

Ficuuuuu

Ficuuuuu

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Wie ktoś jaki musi być warunek if żeby dialog odpalił się po użyciu danego itemu?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialog po uzyciu itemu
#1 2010-01-30, 12:31(Ostatnia zmiana: 2010-01-30, 12:32)
daj int do którego będzie się dodawało 1 po użyciu itema i robisz if(nazwa int >= 1) powinno działac ale nigdy nie próbowałem

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialog po uzyciu itemu
#2 2010-01-31, 18:16(Ostatnia zmiana: 2010-01-31, 18:21)
Widze ze nie odpisujesz więc pewnie masz z tym jakiś problem to wytłumaczę ci to bardziej załóżmy ze chcesz odpalić dialog po wypiciu ryżówki a więc tak

w pliku Food.d który jest w folderze _Work\Data\Scripts\Content\Items
u góry dajemy
const int pilem = 0;//dodajemy zmienną o wartości 0w kodzie ryżówki dajemy
INSTANCE ItFoBooze(C_Item)
{
name = "Ryżówka";

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;

value = Value_Reisschnaps;

visual = "ItFo_Booze_01.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseBooze;
scemeName = "POTION";

description = name;
//TEXT[1] = NAME_Bonus_HP; COUNT[1] = HP_Reisschnaps;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = Value_Reisschnaps;
};

FUNC VOID UseBooze()
{

pilem =pilem+1;//pobiera wartość zmiennej w naszym
//wypadku 0 i dodaje do niej 1 jak wypijemy 2 to pobierze liczbę 1 i doda znów 1 i tak w kółko
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Reisschnaps);
};

a w dialogu to już chyba wiesz

FUNC int  instance dialogu_Condition()
{
if(pilem >= 1)//jeżeli nasza zmienna pliem jest większa lub równa 1 możemy porozmawiać
 {
return 1;
  };
};

Mam nadzieje ze komentarze pomogą zrozumieć :D

Ficuuuuu

Ficuuuuu

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Lajt ;p  dzięki ci wielkie :)  nie odpisywałem ponieważ miałem małą przerwe z moddingiem na rzecz innych zainteresowań i jak już znalazłem czas brałem się za inne rzeczy niż to ;p
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
KOD
const int pilem = 0;//dodajemy zmienną o wartości 0
Jak sam powiedziałeś tworzysz ZMIENNA, a nie stałą, czyli piszesz:
var int pilem = 0;
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chora mam z tym problem bo dotychczas pisałem w czystym c++ nie było tam podziału zmiennych na const i var więc się myli sorry za błąd

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
chora mam z tym problem bo dotychczas pisałem w czystym c++ nie było tam podziału zmiennych na const i var więc się myli sorry za błąd
o_o  Podziału zmiennych nie ma, ale przecież w c++ są stałe i zmienne.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ale nie ma tych przedrostków var lub const piszesz normalnie int o to mi chodziło o_o


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialog po uzyciu itemu
#9 2010-02-23, 22:13(Ostatnia zmiana: 2010-09-24, 23:13)
pierwszy lepszy przykład http://peb.pl/programowanie/755101-c-progr...acy-potegi.html jak widzisz są zadeklarowane 2 zmienne k oraz liczba bez żadnych var i const ja pisałem programy tak samo i nigdy nie było problemów z kompilacją może i powinno się dodawać ale nie napisanie var bądź const tez nie jest żadnym błędem ale dokładnie nie pamiętam jak to jest :D  chyba kompilator sobie sam z tym radzi i rozpoznaje czy coś tam a więc jak nie trzeba było pisać to się nie pisało :P i z tąd takie głupie błędy w tych kodach ;)


Polaking co ty robisz ??? :D  zobacz na datę xD 7 miesięcy temu to było a tak po za tym to cie nie rozumiem do czego jest ta wypowiedz ??  Ficuuuuu podziękował więc raczej sobie poradził

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Do tego trzeba zrobić dialog, tylko, że tam, gdzie piszesz Instance ID Npc'a, musisz wpisać Instance ID przedmiotu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry