Pomoc przy mojej pierwszej animacji 2547 1

O temacie

Autor mateoboss

Zaczęty 9.07.2010 roku

Wyświetleń 2547

Odpowiedzi 1

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Potrzebuje pomocy. Stworzyłem sobie w 3Ds Max 9 pająka. Dodałem mu kości metodą bones, połączyłem je. I co teraz? Co mam zrobić. Podłączyć każdą kość do każdej kończyny narzędziem SKIN? A o co chodzi z tą fizyką, która jest w każdym ASC? Bo tam jest jeden mesh jako całokształt. U mnie każda kończyna to inny mesh. Gdy chcę wyeksportować model, nie pojawiają się żadne parametry. Proszę o pare wskazówek, w jakiej kolejności i co mam zrobić.
Pozdrawiam.
 

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Spróbuj te meshe połączyć metodą boolean. Ja się na grafice 3d niezbyt znam ale widziałem tą metodę na tutku:
https://www.youtube.com/watch?v=qPqITdvLRWs
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry