Odczekanie pomiędzy akcjami 1212 3

O temacie

Autor Sadam

Zaczęty 7.07.2010 roku

Wyświetleń 1212

Odpowiedzi 3

Sadam

Sadam

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam.
Czy istnieje jakiś sposób aby pomiędzy 2-ma działaniami następował odstęp czasowy?
Na przykład : W skrypcie broni aby po założeniu jej nastąpiło zmniejszenie siły o 5, potem 60 sek przerwy, a następnie miecz dodał nam +5 do siły?
Z góry dzięki  :roll:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
I sposób:
Albo wpisujesz AI_Wait(self, liczba); gdzie liczba oznacza bodajże liczbę sekund. Wadą tego jest to, że nie można się ruszać :P

II sposób:
Dodajesz triigger scripta w Spacerze. Jak to się robi? Odsyłam do http://themodders.org/index.php?/topic/89-wywolywanie-skryptu-co-xx-czyli-wywolanie-skryptu-co-18-sekundy/

Sadam

Sadam

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
A w jaki sposób została zrobiona przerwa pomiędzy akcjami np. podczas rytuału naprawy oka innosa? tzn. Xardas kazał nam poczekać, i dopiero po ok. 30 sek można było w dialogu wybrać opcję odebrania oka...
W jaki sposób to zostało zrobione?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W jednym z dialogów u Vatrasa jest użyteNpc_SetRefuseTalk (self,60); co oznacza chyba, że NPC nie może rozmawiać przez 60s. Następnie dialog jest uruchamiany po ukończeniu tych 60s, oczywiście w warunku dialogu to jest.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry