Dodawanie npc-om siły podczas dialogu. 4164 6

O temacie

Autor Goran

Zaczęty 22.06.2010 roku

Wyświetleń 4164

Odpowiedzi 6

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Czołem. Dzisiaj chcę się dowiedzieć jak dodać podczas dialogu npc-om siły, zręczności, ochrony przed bronią, pociskami etc.

Jakiej funkcji tutaj użyć?

I jeszcze jedno. Jak zrobić warunek, iż rozmawiało się na temat add choices'a, bo wyskakuje błąd Wrong type: INSTANCE_DIALOGU
Ten dialog to jedna z add choices'ów (nie wiem czy tak to się pisze :lol:  )

Co dodać do warunku...

Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.


_____________________________________________________________

EDIT: Rozumiem, że to ma być takie coś? :

Cytuj
B_GetLearnCostAttribute(SLD_800_Lee, ATR_STRENGTH)*5)
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Ściągnij sobie skrypty mrocznych tajemnic w dialogu z skrzypkiem jest napisane jak dodać siły,zręczności itp. Sory więcej nie mam jak pomóc bo pisze to w szkole na lekcji:(
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
I jeszcze jedno. Jak zrobić warunek, iż rozmawiało się na temat add choices'a, bo wyskakuje błąd
KOD
Wrong type: INSTANCE_DIALOGU


Ten dialog to jedna z add choices'ów (nie wiem czy tak to się pisze facepalm.gif )

Co dodać do warunku...
Najlepiej użyj tam zmiennych.

Cytuj
Czołem. Dzisiaj chcę się dowiedzieć jak dodać podczas dialogu npc-om siły, zręczności, ochrony przed bronią, pociskami etc.
self.attribute[ATR_STRENGTH] = 10; i podobne... poszukaj w skryptach attribute.

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Najlepiej użyj tam zmiennych.


self.attribute[ATR_STRENGTH] = 10; i podobne... poszukaj w skryptach attribute.


Ale nie npc-owi co z nim gadam tylko innym np. SLD_800_Lee etc.

Cytuj
SLD_800_Lee.attribute [ATR_STRENGH] = 10;

Tak?
 

WrzodX

WrzodX

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Zrób takie coś:
var C_NPC Lee; Lee = Hlp_GetNpc(SLD_800_Lee);
Lee.attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Lee.attribute[ATR_STRENGTH] = 10;Wtedy zmienisz wartość siły lee z jego oryginalnej wartości na 10. Raczej powinno być tak:
var C_NPC Lee; Lee = Hlp_GetNpc(SLD_800_Lee);
Lee.attribute[ATR_STRENGTH] = Lee.attribute[ATR_STRENGTH] + 10;

Down// Nie sądzę:
Cytuj
Dzisiaj chcę się dowiedzieć jak dodać podczas dialogu npc-om siły, zręczności, ochrony przed bronią, pociskami etc.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


WrzodX

WrzodX

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Cytat: Rasarus link=topic=10509.msg100168#msg100168 date=Jun 24 2010, 10:57 AM\'
Lee.attribute[ATR_STRENGTH] = 10;Wtedy zmienisz wartość siły lee z jego oryginalnej wartości na 10. Raczej powinno być tak:
var C_NPC Lee; Lee = Hlp_GetNpc(SLD_800_Lee);
Lee.attribute[ATR_STRENGTH] = Lee.attribute[ATR_STRENGTH] + 10;

Wiem, ale jemu, sądząc po poście, o to chodziło :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry