Musisz na końcu dialogu dodać:
Npc_ExchangeRoutine (self, "NAZWA_RUTYNY");
W "NAZWA_RUTYNY" wpisujesz nazwę swojej rutyny,
musisz ją dodać do _Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC/ Twój NPC.
Na samym dole dodajesz:
FUNC VOID Rtn_NAZWARUTYNY_ID Npca ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,21,00,"WAYPOINT");
TA_Practice_Sword (21,00,07,00,"WAYPOINT");
};p /quote]
Zamiast NAZWARUTYNY wpisz cokolwiek (bez polskich znaków), ale musi mieć tą samą nazwę co w dialogu.
Zamiast ID Npca wpisz numer ID swojego NPC np. VLK_520_Mietek.
Na pomarańczowo napisałem "WAYPOINT", ale ty wpisz swój waypoint. Musi być taki w grze! Waypointy można sprawdzać za pomocą "ALT + U" w grze.
Teraz, jeśli nie masz innych błędów, to postać pójdzie do innego waypointu i będzie tam robić swoje rzeczy.
KONIEC.