Dialogi! 2370 2

O temacie

Autor xSzymciox

Zaczęty 3.06.2010 roku

Wyświetleń 2370

Odpowiedzi 2

xSzymciox

xSzymciox

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Dzień dobry!
He he, znowu mam problem:
-co zrobić by npc po dialogu szedł do danego waypoint'a??
 
https://www.youtube.com/watch?v=e9bfCxtDNvA


Eldo-Powinnaś?

"W lustrze widzę nas nie siebie"

WrzodX

WrzodX

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Musisz na końcu dialogu dodać:

Npc_ExchangeRoutine (self, "NAZWA_RUTYNY");
W "NAZWA_RUTYNY" wpisujesz nazwę swojej rutyny,
musisz ją dodać do _Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC/ Twój NPC.

Na samym dole dodajesz:

Cytuj
FUNC VOID Rtn_NAZWARUTYNY_ID Npca ()
{
   TA_Stand_ArmsCrossed      (07,00,21,00,"WAYPOINT");
   TA_Practice_Sword            (21,00,07,00,"WAYPOINT");
   };p /quote]

Zamiast NAZWARUTYNY wpisz cokolwiek (bez polskich znaków), ale musi mieć tą samą nazwę co w dialogu.

Zamiast ID Npca wpisz numer ID swojego NPC np. VLK_520_Mietek.

Na pomarańczowo napisałem "WAYPOINT", ale ty wpisz swój waypoint. Musi być taki w grze! Waypointy można sprawdzać za pomocą "ALT + U" w grze.

Teraz, jeśli nie masz innych błędów, to postać pójdzie do innego waypointu i będzie tam robić swoje rzeczy.
KONIEC.
 

xSzymciox

xSzymciox

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Dzięki!
Zaje..ście wytłumaczyłeś, trochę za tego i wcześniej wiedziałem ale nie wiedziałem jaką funkcję i gdzie umieścić.
Ok temat do zamknięcia. :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=e9bfCxtDNvA


Eldo-Powinnaś?

"W lustrze widzę nas nie siebie"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry