Osobiście odradzam pisania w tego typu programach npctów czy misji, bo zawsze wyskakują tego typu błędy. Szybciej człowiek się nauczy podpatrując aktualne skrypty i gdy tworzy na ich podstawie.
prawda.napisałem samemu to,praktycznie identyczne jest i działa poprawnie,niestety wiadomo,zajmie to zawsze więcej czasu bo samemu łatwiej się pomylić.
Mam teraz nowy [problem,dawno właśnie w gothicu nie siedziałem bo już ponad 0,5 roku.mam problem mianowicie taki:dałem tego npc,dialog,własnoręcznie zrobioną zbroje,miecz itp, przyzywam go w grze mam armor,sworda i wygląd jaki mu nadałem ale nie idzie się do niego odezwać,stoi jak ten słup soli i nic nie idzie zrobić.szukam aktualnie jakieś rady w tym dziale gdyż w spacerze dobrze z tego co wiem skrypty naprawiłem,zaktualizowałem dialogi i zapisałem.
to mój NPC specialnie teraz dałem muu wygląd itp, od strażnika by być pewnym że to nie błąd któregoś z moich wpisów.ale dalej nie można się do neigo odezwać.
INSTANCE VLK_1001_Bajdas (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Bajdas";
guild = GIL_VLK;
id = 1001;
voice = 12;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_NAILED;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_1H_Mil_Sword);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart09, BodyTex_N, ITAR_MIL_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 30);
};
przed chwila aktualizowałem out-put units z dialogami,szukam dialogów które dodałem i nic...nie ma,ktoś wie cy się da coś zrobic by wykrywało nowe dialogi? choć z kolei potem miałem już normalnie wszystko,ale dalej npc stoi i nie idzie pogadac ;/