Dodawanie wymagań do zbroi-czy da radę to zrobić? 7187 17

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 16.05.2010 roku

Wyświetleń 7187

Odpowiedzi 17

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Tak jak w temacie-chciałbym do zbroi dołożyć wymagania(siła,zręczność,mana).Próbowałem zrobić to w programie Armor Scripts Maker,tyle,że jak wrzucę plik do scripts,to przy startscreenie(tam gdzie są magowie)wywala mnie do windowsa z błędem.Tutaj skrypt zrobiony przez ten program:

INSTANCE Czarna_Zbroja(C_Item)
{
name = "Czarna zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "MAGIE.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
descript = "Zbroja ciemna jak noc";

TEXT[0] = "Wymagana mana:"; COUNT[0] = 100;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};
 
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

FUNC VOID UnEquip_ARMOR1()
{
};

Jak ktoś widzi jakiś błąd,nieścisłość lub wie,jak można dodać wymóg,to proszę o odpisanie.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

Musisz to umieścić w funkcji "Equip_ARMOR1" , czyli:

func void Equip_ARMOR1 ()
{if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

};
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
INSTANCE Czarna_Zbroja(C_Item)
{
name = "Czarna zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "MAGIE.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] = "Magiczna zbroja"
TEXT[1] = "Wymagana mana:"; COUNT[1] = 100;

TEXT[2] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[2] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[3] = NAME_Prot_Point;
COUNT[3] = protection [PROT_POINT];

TEXT[4] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[4] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[5] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[5] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[6] = NAME_Value;
COUNT[6] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};

func void Equip_ARMOR1 ()
{if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

};

Teraz mam tak ustawiony skrypt i dalej mi wywala do windowsa
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);
trzeba mieć sokole oko do tego :P  nie powinien być nawias tylko klamra czyli
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
INSTANCE Czarna_Zbroja(C_Item)
{
name = "Czarna zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "MAGIE.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] = "Magiczna zbroja"
TEXT[1] = "Wymagana mana:"; COUNT[1] = 100;

TEXT[2] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[2] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[3] = NAME_Prot_Point;
COUNT[3] = protection [PROT_POINT];

TEXT[4] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[4] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[5] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[5] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[6] = NAME_Value;
COUNT[6] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};

func void Equip_ARMOR1 ()
{if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};

I dalej wywala do windowsa;/
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
func void Equip_ARMOR1 () nie zamknąłeś tym };

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Spróbuj zamienić to:
func void Equip_ARMOR1 ()
{if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
na to:
func void Equip_ARMOR1 ()
{
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
może pomoże
masz Hum_MAGIE_ARMOR.asc i magie.3ds?
 
Spoiler

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Spróbuj zamienić to:
func void Equip_ARMOR1 ()
{if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
na to:
func void Equip_ARMOR1 ()
{
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
może pomoże
masz Hum_MAGIE_ARMOR.asc i magie.3ds?
Mam.Właśnie biegam po jarkendarze w zbroi z 1....
Edit:

INSTANCE Czarna_Zbroja(C_Item)
{
name = "Czarna zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "MAGIE.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] = "Magiczna zbroja"
TEXT[1] = "Wymagana mana:"; COUNT[1] = 100;

TEXT[2] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[2] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[3] = NAME_Prot_Point;
COUNT[3] = protection [PROT_POINT];

TEXT[4] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[4] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[5] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[5] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[6] = NAME_Value;
COUNT[6] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};

func void Equip_ARMOR1 () };
{
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};

Dalej wywala;/
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Lol, a jak ma nie wywalać ? :lol2: . Przeciez źle składnia jest....

func void Equip_ARMOR1 ()
{
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};
};

Tak ma być. I czy przypadkiem nie trzeba też zrobić jakiejś funkcji UnEquip_ARMOR1 ? Poza tym może po prostu te funkcje już istnieją w innym pancerzu ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
INSTANCE Czarna_Zbroja(C_Item)
{
name = "Czarna zbroja";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;

value = 1000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "MAGIE.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] = "Magiczna zbroja"
TEXT[1] = "Wymagana mana:"; COUNT[1] = 100;

TEXT[2] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[2] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[3] = NAME_Prot_Point;
COUNT[3] = protection [PROT_POINT];

TEXT[4] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[4] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[5] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[5] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[6] = NAME_Value;
COUNT[6] = value;

on_equip = Equip_ARMOR1;
on_unequip = UnEquip_ARMOR1;
};

func void Equip_ARMOR1 ()
{
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] >= 100)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała mana ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};
};

Co do funkcji-na razie żadnej zbroi nie ma z wymaganiem,a dopiero chcę jakąś stworzyć
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
a nie wystarczy dodać to  :facepalm:  
cond_atr[2]   = ATR_MANA;
cond_value[2]  = 100;

 <_<  ^_^  ;(  :facepalm:
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
A gdzie to mam dodać?
Edit:A da radę stworzyć tekst typu "Wymagana mana"?Bo w grze przy zakładaniu mam napis 50 pkt many za mało(zmieniłem na rzecz sprawdzenia statystykę na 50 many),ale "na zbroi"nic nie pisze o wymogu.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Da się:
TEXT[0] = NAME_Mana_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam prośbę-mógłbyś mi to wrzucić do skryptu?Bo nie mogę znaleźć odpowiedniego miejsca;/
INSTANCE Ore_Armor_M (C_Item)
{
name = "Wzmocniona zbroja magiczna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 70;
protection [PROT_BLUNT] = 70;
protection [PROT_POINT] = 70;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] =   80;

value = 5000;

wear = WEAR_TORSO;
 
visual = "MAGIE.3DS";
visual_change = "Hum_Magie_Armor.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] =   "Legendarna zbroja,noszona przez Uriziela podczas wojny z orkami";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Niech ci będzie, ale jak ktoś Ci mówi, że masz wrzucić, to chyba sam byś to potrafił, nie? ;(
INSTANCE Ore_Armor_M (C_Item)
{
name = "Wzmocniona zbroja magiczna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 70;
protection [PROT_BLUNT] = 70;
protection [PROT_POINT] = 70;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] =   80;

value = 5000;

wear = WEAR_TORSO;
 
visual = "MAGIE.3DS";
visual_change = "Hum_Magie_Armor.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
cond_atr[2]   = ATR_MANA;
cond_value[2]  = 100;

description = name;
TEXT[0] = NAME_Mana_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

};
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Niech ci będzie, ale jak ktoś Ci mówi, że masz wrzucić, to chyba sam byś to potrafił, nie? :facepalm:
INSTANCE Ore_Armor_M (C_Item)
{
name = "Wzmocniona zbroja magiczna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 70;
protection [PROT_BLUNT] = 70;
protection [PROT_POINT] = 70;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_MAGIC] =   80;

value = 5000;

wear = WEAR_TORSO;
 
visual = "MAGIE.3DS";
visual_change = "Hum_Magie_Armor.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
cond_atr[2]   = ATR_MANA;
cond_value[2]  = 100;

description = name;
TEXT[0] = NAME_Mana_needed; COUNT[0] = cond_value[2];
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;

};

Uff no dzięki.Czyli nie ma sposobu,by mieć opis zbroi i jednocześnie wymagania?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Zawsze przecież możesz dać opis, jako description. Tylko nie zapomnij o " " :facepalm:  . Można też usunąć, którąś z dolnych linijek tj. ochrona lub wartość.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra dodałem wymóg.Ale mam trochę dziwne/głupie pytanie-jak zrobić,by npc nie mógł jej założyć jak nie spełnia wymagań?Podaje link do screena:
W statystykach ustawiłem sobie kodem mana/mana max 10
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry