Addchoice znowu ... 2306 2

O temacie

Autor michalsz

Zaczęty 20.05.2010 roku

Wyświetleń 2306

Odpowiedzi 2

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
o tak znowu JEBA... addchoices co jest tym razem w tym skrypcie

//========================================
//-----------------> Jedzenie
//========================================

INSTANCE DIA_Kwatermistrz_Jedzenie (C_INFO)
{
   npc = MIL_2000006_Kwatermistrz;
   nr = 1;
   condition = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition;
   information = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam Jedzenie.";
};

FUNC INT DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition()
{
if (jedzonko < 60)
&& (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_15_01"); //Mam Jedzenie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_03_02"); //Ile chcesz mi dać?

Info_ClearChoices (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie);

Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "15 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient);
Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "30 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty);
};

FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_15_01"); //15 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.

B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 15);
jedzonko = jedzonko + 15;
AI_StopProcessInfos (self);

};
FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty()//BŁĘDY ZACZYNAJĄ SIĘ TU
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=30)
&& (jedzonko <= 30)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_15_01"); //30 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 30);
jedzonko = jedzonko +30;
AI_StopProcessInfos (self);
};
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
nie jestem pewnien ale chyba nie masz zdefiniowanej zmiennej, var int jedzonko
pzoa tym jakie błedy wywala zspy ?
 

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

Goliath

Addchoice znowu ...
#2 2010-05-20, 18:38(Ostatnia zmiana: 2010-05-20, 18:49)
Zapomniałeś nawiasów zamknąć ;(  :
//========================================
//-----------------> Jedzenie
//========================================

INSTANCE DIA_Kwatermistrz_Jedzenie (C_INFO)
{
   npc = MIL_2000006_Kwatermistrz;
   nr = 1;
   condition = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition;
   information = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam Jedzenie.";
};

FUNC INT DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition()
{
if (jedzonko < 60)
&& (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_15_01"); //Mam Jedzenie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_03_02"); //Ile chcesz mi dać?

Info_ClearChoices (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie);

Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "15 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient);
Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "30 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty);
};

FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_15_01"); //15 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.

B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 15);
jedzonko = jedzonko + 15;
AI_StopProcessInfos (self);

};
};
FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty()//BŁĘDY ZACZYNAJĄ SIĘ TU
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=30)
&& (jedzonko <= 30)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_15_01"); //30 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 30);
jedzonko = jedzonko +30;
AI_StopProcessInfos (self);
};
};

Chociaż na twoim miejscu zrobiłbym jeszcze jeden warunek, jakbyś nie miał 30 sztuk mięsa (bo musisz mieć 15, by zainicjować dialog). Czyli coś takiego:
FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >= 30)
&& (jedzonko <= 30)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_15_01"); //30 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 30);
jedzonko = jedzonko + 30;
AI_StopProcessInfos (self);
};
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_03_03"); //Gdzie jest to mięso? Chyba wszystkiego nie zeżarłeś, prawda?
Info_ClearChoices (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie);
};
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry