o tak znowu JEBA... addchoices co jest tym razem w tym skrypcie
//========================================
//-----------------> Jedzenie
//========================================
INSTANCE DIA_Kwatermistrz_Jedzenie (C_INFO)
{
npc = MIL_2000006_Kwatermistrz;
nr = 1;
condition = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition;
information = DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam Jedzenie.";
};
FUNC INT DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Condition()
{
if (jedzonko < 60)
&& (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_15_01"); //Mam Jedzenie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_03_02"); //Ile chcesz mi dać?
Info_ClearChoices (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie);
Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "15 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient);
Info_AddChoice (DIA_Kwatermistrz_Jedzenie, "30 sztuk surowego mięsa.", DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty);
};
FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient()
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=15)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_15_01"); //15 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_pient_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 15);
jedzonko = jedzonko + 15;
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC void DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_ty()//BŁĘDY ZACZYNAJĄ SIĘ TU
{
if (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=30)
&& (jedzonko <= 30)
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_15_01"); //30 sztuk surowego mięsa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Kwatermistrz_Jedzenie_trzy_03_02"); //Jak będziesz miał więcej to wpadnij.
B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 30);
jedzonko = jedzonko +30;
AI_StopProcessInfos (self);
};