Niewidzialne Voby i 2223 2

O temacie

Autor PrzemoRi

Zaczęty 26.04.2010 roku

Wyświetleń 2223

Odpowiedzi 2

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy

PrzemoRi

Niewidzialne Voby i
2010-04-26, 20:23(Ostatnia zmiana: 2010-04-26, 20:24)
Kontynuuje moją misję lecz Spacer nie daje mi tego zrobić, a dokładnie chodzi o to że Voby ze świata znikają np. Bryła Rudy jest niewidzialna (pisze tylko Bryła Rudy), skrzynie itp działają tyle że są niewidzialne, bronie walające się po świecie również (jak się je założy mają model i wszystko ale jak je wyrzucisz lub nie założysz to będą pokazane bez), poza tym jeszcze świat zczerniał (jest niebo itp ale wszystko jest takie przyciemnione).
Wszystko powinno wyglądać tak: (to zdjęcie zrobione z przed zrobienia w spacerze)

A wygląda tak:


Robię to w następujący sposób:
Więc biorę zen, zapisuje jako Uncoplied Zen biorę go przez zen Convert oto opcje jakie mam tam ustawione:

potem biorę w spacerze compile light zaznaczam OUT DOOR (czy jakoś tak) i wciskam compile, zapisuje, w folderze .ini ustawiam sobie ten świat jako ten z którego startuje, nowa gra, trafiam do tego miejsca i jest tak jak pokazałem. Co ja robię źle?
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Niewidzialne Voby i
#1 2010-04-26, 20:49(Ostatnia zmiana: 2010-04-26, 20:51)
Nie znam sposobu, ale mam pytanie, podał byś link do ZEN Convert?
Edit: Już nie trzeba.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Dobra. problem rozwiązany, temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry