Nie jestem pewien na 100%, ale jeżeli dodajesz "głębsze" drzewko z możliwością wyboru to zawsze ma instancje taką samą czyli nie może być Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease... i Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease_Searching
Czyli kod powinien wyglądać tak :
FUNC VOID DIA_Aidan_HelpPlease_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Aidan_HelpPlease_15_01"); //Mógłbyś mi pomóc?
AI_Output (self, other ,"DIA_Aidan_HelpPlease_03_02"); //Jasne, a o co chodzi?
Info_ClearChoices (DIA_Aidan_HelpPlease);
Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease, "Szukam pewnego Artefaktu.", DIA_Aidan_HelpPlease_Artifact);
Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease, "Poszukuję pewnego przedmiotu.", DIA_Aidan_HelpPlease_Searching);
};
FUNC VOID DIA_Aidan_HelpPlease_Searching()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_15_01"); //Poszukuję pewnego przedmiotu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_03_02"); //A cóż to za przedmiot?
Info_ClearChoices (DIA_Aidan_HelpPlease);
Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease, "Pewien artefakt.", DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_Magician);
Info_AddChoice (DIA_Aidan_HelpPlease, "Już nic. Chyba się rozmyśliłem.", DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_Nothing);
};
FUNC VOID DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_Magician()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Magician_15_01"); //Pewien artefakt.
AI_Output (self, other ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Magician_03_02"); //Eh, y ja nic o tym nie wiem!
AI_Output (self, other ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Magician_03_03"); //Odwal się!
Info_ClearChoices (DIA_Aidan_HelpPlease);
};
FUNC VOID DIA_Aidan_HelpPlease_Searching_Nothing()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Nothing_15_01"); //Już nic. Chyba się rozmyśliłem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Aidan_HelpPlease_Nothing_03_02"); //To na cholere zawracasz mi tyłek?
Info_ClearChoices (DIA_Aidan_HelpPlease);
Podopcja = 1;
};
Mam nadzieje, że zrozumiałeś.
PS. "To na cholere zawracasz mi tyłek?" brzmi śmiesznie, proponuje raczej dupę/głowę :wink: