2 miecze na plecach 11998 17

O temacie

Autor quki

Zaczęty 22.03.2010 roku

Wyświetleń 11998

Odpowiedzi 17

quki

quki

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

quki

2 miecze na plecach
2010-03-22, 08:44(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 08:55)
czy dało by się zrobić tak aby były 2 miecze jednoręczne na plecach skrzyżowane na x tak jak w Wiedzminie ale ze to by były jednoręczne i zeby bylo za miecz stalowy dobry na ludzi a miecz srebrny tylko na potwory
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

2 miecze na plecach
#1 2010-03-22, 09:10(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 09:14)
Da. Jeden zrób jako dziwną kuszę, a drugi jako dziwny miecz dwuręczny :(
Jeśli jednak nie jesteś dość dobry w mds'ach to z góry uprzedzam że nigdy tego nie zrobisz, zwłaszcza że z tym drugim mieczem i tak będą wiązały się pewne błędy takie jak np crashe przy próbie dobicia nim wroga.

Jeśli chciałbyś nauczyć się czegoś na temat mds'ów poszukaj tutoriali na WoG.de i WoG.ru, u nas jak dotąd nie ma ogólnego tutka opisującego wszystkie funkcje mds'ów, sam kiedyś zastanawiałem się nad napisaniem/tłumaczeniem, ale jakoś nie ma czasu.

PS
I nie pisz że nie znasz niemieckiego ani rosyjskiego - ja też nie, a jakoś sobie radzę :/

SebaSX

SebaSX

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

SebaSX

2 miecze na plecach
#2 2010-03-22, 09:20(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 09:34)
"quki
czy dało by się zrobić tak aby były 2 miecze jednoręczne na plecach skrzyżowane na x tak jak w Wiedzminie ale ze to by były jednoręczne i zeby bylo za miecz stalowy dobry na ludzi a miecz srebrny tylko na potwory "

Wszystko się da, ale to o co prosisz musisz zrobić sam tu nikt ci nie pomoże na więcej niż odpowiedź że musisz rozpakować animacje i zrobić zmiany w maxie (!!! ALE CO!?!) i z powrotem skompilować. Tak że zapomnij jak może zauważyłeś w kategorii mds poprosiłem o pomoc w uzyskaniu animacji noszenia broni jednoręcznej na plecach i w odpowiedziach było tylko że to trzeba w animacjach, no jasne że to trzeba w animacjach ja to przecież wiem ale w jakich które n wiersz i jak mam go zmodyfikować już nie. Poza tym te skrypty wyciągania broni w tym to nie wiem czy sam Adanos by ci pomógł.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Do metody o której ja wspomniałem modyfikować animacji nie trzeba, nie trzeba też przesuwać ZS'ów na szkielecie - korzystaj z gotowych schematów (miecz 2h i kusza) i zmień sam tryb walki. Całość można zaprogramować w kilkunastu linijkach mds'a, wystarczy nauczyć się jak to działa.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Cytat: Avallach link=topic=9349.msg88027#msg88027 date=Mar 22 2010, 09:45 AM\'
Do metody o której ja wspomniałem modyfikować animacji nie trzeba, nie trzeba też przesuwać ZS#msgote author=Avallach link=topic=9349.msg88027#msg88027 date=Mar 22 2010, 09:45 AM\']Do metody o której ja wspomniałem modyfikować animacji nie trzeba, nie trzeba też przesuwać ZSów na szkielecie - korzystaj z gotowych schematów (miecz 2h i kusza) i zmień sam tryb walki. Całość można zaprogramować w kilkunastu linijkach mds#msgote author=Avallach link=topic=9349.msg88027#msg88027 date=Mar 22 2010, 09:45 AM\']Do metody o której ja wspomniałem modyfikować animacji nie trzeba, nie trzeba też przesuwać ZSa, wystarczy nauczyć się jak to działa.


ale bez przesuwania ZS nie zrobi mieczy na krzyż (kiedyś zrobiłem 1 miecz w pasie drugi na plecach)
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.


fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Zrobi, jeden będzie na ZS#msgote author=Avallach link=topic=9349.msg88046#msg88046 date=1269276427]Zrobi, jeden będzie na ZSie kuszy jako broń dystansowa przerobiona mds#msgote author=Avallach link=topic=9349.msg88046#msg88046 date=1269276427]Zrobi, jeden będzie na ZSem na jednoręczną. Sam to dawno zrobiłem, mogę nawet znaleźć screeny.


Dawaj screeny bo nie uwierzę że to zrobiłeś bez przesówania ZS - a
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

2 miecze na plecach
#7 2010-03-22, 18:01(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 18:10)
Nie są na idealny krzyż, ale oba na plecach. Jak już pisałem przy próbie dobijania drugim mieczem następuje crash, pracuję nad tym, sama walka jest ok.
Na pierwszym screenie oba założone, na drugim pierwszy wyciągnięty (normalny), na drugim drugi (zamiast kuszy)

Jeśli chodzi o to który na ludzi, który na potwory, można to łatwo załatwić typem obrażeń - na ludzi byłoby tylko z "edge", na potwory z "blunt". Odpowiednio dostosowałoby się odporności i gotowe. Dzięki temu że w statystykach bohatera jest pokazywane tylko na "edge" gracz nie miałby żadnego sposobu na sprawdzenie jak to działa, chyba że na cheatach wszedł by w konsolowe okno edycji atrybutów u jakiegoś potwora.

Tm samym mechanizmem zrobiłem duale, z tym że przy wyciąganiu jednej broni druga automatycznie trafia do ręki, pozostaje tylko kwestia modernizacji animki.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Nie są na idealny krzyż, ale oba na plecach. Jak już pisałem przy próbie dobijania drugim mieczem następuje crash, pracuję nad tym, sama walka jest ok.
Na pierwszym screenie oba założone, na drugim pierwszy wyciągnięty (normalny), na drugim drugi (zamiast kuszy)

Jeśli chodzi o to który na ludzi, który na potwory, można to łatwo załatwić typem obrażeń - na ludzi byłoby tylko z "edge", na potwory z "blunt". Odpowiednio dostosowałoby się odporności i gotowe. Dzięki temu że w statystykach bohatera jest pokazywane tylko na "edge" gracz nie miałby żadnego sposobu na sprawdzenie jak to działa, chyba że na cheatach wszedł by w konsolowe okno edycji atrybutów u jakiegoś potwora.

Tm samym mechanizmem zrobiłem duale, z tym że przy wyciąganiu jednej broni druga automatycznie trafia do ręki, pozostaje tylko kwestia modernizacji animki.


nawet nawet ale ja tam radziłbym zrobić jeden miecz przy pasie
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Wiesz, że jeden na plecach i jeden przy pasie wygląda głupio?
 
Spoiler

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Wiesz, że jeden na plecach i jeden przy pasie wygląda głupio?

to wiem ale nie ma sensu mieć dwóch  2H
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
to wiem ale nie ma sensu mieć dwóch  2H
Oba miecze w moim skrypcie mogą być zarówno dwuręczne jak i jednoręczne, w dowolnych kombinacjach zależnie od danego itemu. Można nosić na plecach nawet dwa jednoręczne jeśli ktoś chce o_o

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

2 miecze na plecach
#12 2010-03-22, 19:50(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 20:04)
Oba miecze w moim skrypcie mogą być zarówno dwuręczne jak i jednoręczne, w dowolnych kombinacjach zależnie od danego itemu. Można nosić na plecach nawet dwa jednoręczne jeśli ktoś chce o_o

zaczyna sie robić ciekawie.ale przecierz dwa jednoręczne są niemożliwe


@down ten sposób znam
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

2 miecze na plecach
#13 2010-03-22, 20:01(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 20:01)
Niby czemu? Tylko zmienić animacje.
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

2 miecze na plecach
#14 2010-03-22, 20:02(Ostatnia zmiana: 2010-03-22, 21:16)
Są możliwe, ale screenów nie chce mi się już dawać, zresztą musiałbym robić nowy skrypt i mds. Ludzie, to jest naprawdę banalne w porównaniu choćby z edytowaniem okna ekwipunku pod g1 albo kompasem o_o

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak już pisałem przy próbie dobijania drugim mieczem następuje crash, pracuję nad tym, sama walka jest ok.

jak by robić z założenia ze jeden na ludzi a drugi na potwory to można rozwiązać łatwo problem bo potworów nie trzeba dobijać <_<

quki

quki

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Ludzie nie tak skrzyżowane tak jak na screenach tylko wiedzminie  bo tak był na pełny X a nie bo kusz z mieczem 2 h nie zbyt ladnie wygląda mi chodz tak jak są w Czas zapłaty ale zeby tylko z 1 walic a nie z duali
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

2 miecze na plecach
#17 2010-03-25, 18:42(Ostatnia zmiana: 2010-03-25, 18:43)
Ludzie nie tak skrzyżowane tak jak na screenach tylko wiedzminie  bo tak był na pełny X a nie bo kusz z mieczem 2 h nie zbyt ladnie wygląda mi chodz tak jak są w Czas zapłaty ale zeby tylko z 1 walic a nie z duali


to przesówaj ZS-y w animkach

polecam abyś wszedł w napisane przezemnie tematy (moje) i znalazł temat ZS-y
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry