Chudnięcie Beziego i podwyższanie statystyk wraz z lvl 3697 6

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 23.02.2010 roku

Wyświetleń 3697

Odpowiedzi 6

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chciał bym zrobić żeby nasz bezi był na początku grubas (to wiem jak zrobić) i wraz ze wzrostem lvl chudnął chciał bym również aby wraz z lvl dodawało 1 siły, 1 zręczności i 20 PŻ

i takie małe pytanka
jak zrobić w dialogu aby ubierał na naszego NPC hełm

dzięki za odp na oba pytania

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Edytuj plik B_Story/B_GivePlayerXP.d. Wpisz tam np. po Snd_Play ("LevelUp"); dodawanie tych statystyk i SetModelFatness. Co do hełmu, to zakłada go się normalnie - EquipItem.
 
Spoiler

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzięki grubasa zrobiłem ale te ubieranie hełmu nie działa zaznaczam ze musi się odbywać przy dialogu może źle coś z dialogiem ???
DIALOG
Cytuj
INSTANCE DIA_Grd_215_Torwache_First (C_INFO)
{
   npc            = Grd_215_Torwache;
   nr            = 2;
   condition      = DIA_Grd_215_Torwache_First_Condition;
   information      = DIA_Grd_215_Torwache_First_Info;
   permanent      = 0;
   important      = 1;
};

FUNC INT DIA_Grd_215_Torwache_First_Condition()
{   
   if   (!Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Grd_216_First))  //Wenn der SC nicht durchs Hintertor rein ist.
   &&   (Kapitel < 2)
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Grd_215_Torwache_First_Info()
{
   AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_00"); //A ty dokąd się wybierasz?
   AI_Output (other, self,"DIA_Grd_215_Torwache_First_15_01"); //Do Obozu.
   AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_02"); //Chyba nie przyszedłeś tu, żeby sprawiać kłopoty, co?
   AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_03"); //i tak apropo wez schowaj ten ryj bo nie moge na ciebie patrzeć masz i zakładaj
   AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_04"); //JUŻ grubasie
   AI_Output (other, self,"DIA_Grd_215_Torwache_First_15_05"); //dobra dobra już zakładam jak załorze wpuscisz mnie ?
   AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_04"); //załozysz wejdziesz chyba proste Grubasie he he he

   b_giveinvitems         (self, other, VLK_HELM,1);
   EquipItem (hero, VLK_HELM);
};
HEŁM
Cytuj
INSTANCE VLK_HELM(C_Item)
{
   name                =   "HEŁM KOPACZA";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   10;
   protection [PROT_BLUNT] =    10;
   protection [PROT_POINT] =    5;
   protection [PROT_FIRE]    =    0;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   1;

   wear                =   WEAR_HEAD;

   visual                =   "OC_BARREL_V1.3DS";
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   //TEXT[0]            =   "";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]   = protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      COUNT[2]   = protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]   = protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      COUNT[4]   = protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;            COUNT[5]   = value;
};

hełm wykorzystuje standardowe 3DS możecie sobie wząść i obejrzeć jak beczka na głowie wygląda XD

Podlach

Podlach

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Cytuj
AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_04"); //JUŻ grubasie
AI_Output (other, self,"DIA_Grd_215_Torwache_First_15_05"); //dobra dobra już zakładam jak załorze wpuscisz mnie ?
AI_Output (self, other,"DIA_Grd_215_Torwache_First_06_04"); //załozysz wejdziesz chyba proste Grubasie he he he
 







jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Daj to

b_giveinvitems (self, other, VLK_HELM,1);
EquipItem (hero, VLK_HELM);

między wiersze dialogu.
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
mainflag =   ITEM_KAT_ARMOR;
Zmień na
Cytuj
mainflag =    ITEM_KAT_NF;
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie działa mam przedmiot w ekwipunku ale nie dodaje obrony i nie jest widoczny jak nałożę sam z ekwipunki to działa więc nie wina hełmu tylko funkcji w dialogu

ma ktos pomysł jak zrobić aby działało ?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry