Otóż dodałem se nowego NPC i dałem mu dialog z questem...
Po naprawianiu skryptów w spacerze wyskakuje błąd:
U: PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\MISSIONS\DIA_ORG_2002_GAAN.D: Unkown identifier : DIA_ORG_2002_GAAN
Dziwny błąd i nie mogę go nawet naprawić...
A potem wyskakuję kolejny błąd:
U: PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\MISSIONS\DIA_ORG_2002_GAAN.D: Unkown identifier :HEREK
A to dialog mojego new npc:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Gaan_EXIT(C_INFO)
{
npc = DIA_ORG_2002_Gaan;
nr = 999;
condition = DIA_Gaan_EXIT_Condition;
information = DIA_Gaan_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Gaan_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC INT DIA_Gaan_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> Ktoty
//========================================
INSTANCE DIA_Gaan_Ktoty (C_INFO)
{
npc = ORG_2002_Gaan;
nr = 1;
condition = DIA_Gaan_Ktoty_Condition;
information = DIA_Gaan_Ktoty_Info;
permanent = FALSE;
description = "A ty kto...?";
};
FUNC INT DIA_Gaan_Ktoty_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Gaan_Ktoty_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_01"); //A ty kto...?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_02"); //Jestem Gaan. Jestem myśliwym lecz w wolnym czasie lubię powalczyć na arenie lub posiedzieć tu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_03"); //Poluję tylko wtedy kiedy mam na to ochotę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_04"); //A ty kim jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_05"); //Ja tylko... Pytałem. Jestem tutaj nowy.
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_06"); //Pewnie to ty musisz być tym szkodnikiem który ma mnie zaprowadzić do Nowego Obozu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_07"); //Co? Kto tak powiedział?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_08"); //Sentenza. Muszę komuś zanieść list do Nowego Obozu a nie wiem gdzie to jest.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_09"); //Ja w tej chwili nie mam czasu. Zapytaj Mordraga!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_10"); //On ma powierzone zadanie przyprowadzania nowych chętnych członków do obozu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_11"); //Dziwne... Gdzie jest Sentenza?
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_12"); //Nie mogę ci powiedzieć.
B_LogEntry (CH1_Liscik,"Do Nowego Obozu może zaprowadzić mnie niejaki Mordrag...");
B_GiveXP (150);
};
//========================================
//-----------------> HerekDead
//========================================
INSTANCE DIA_Gaan_HerekDead (C_INFO)
{
npc = ORG_2002_Gaan;
nr = 1;
condition = DIA_Gaan_HerekDead_Condition;
information = DIA_Gaan_HerekDead_Info;
permanent = FALSE;
description = "Może jest coś co mógłbym dla ciebię zrobić?";
};
FUNC INT DIA_Gaan_HerekDead_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gaan_Ktoty))
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_Gaan_HerekDead_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_01"); //Może jest coś co mógłbym dla ciebię zrobić?
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_02"); //Taak. Zabij Herka! Ten człowiek jakimś cudem mnie pobił! Przecierz to tylko kopacz!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_03"); //Wyzwałem go na pojedynek. Wszedł na arene i rach ciach mnie nie ma...
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_04"); //Muszę się zemścić. Mógłbym sam go zabić ale ja jestem szkodnikiem to mnie odrazu za to zabiją!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_05"); //Ale ty jesteś nowy! Dalej!!! Zrób tO!!
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_06"); //Nie ma obawy. Lecz potrzebuję jakiś miecz.
CreateInvItems (self, ItMw_1H_Sword_Short_05, 1);
CreateInvItems (self, VLK_ARMOR_M, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Sword_Short_05, 1);
B_GiveInvItems (self, other, VLK_ARMOR_M, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_07"); //Dobra masz tu jeden miecz. Plus dam ci spodnie kopacza. To będzie tak jakby nagroda za wykonanie zadania!
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_08"); //Dzięki!
var int MIS_Herek;
MIS_Herek = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_Herek,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_Herek,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_Herek,"Muszę zabić Herka. To zemsta Gaana...");
};
//========================================
//-----------------> Dednol
//========================================
INSTANCE DIA_Gaan_Dednol (C_INFO)
{
npc = ORG_2002_Gaan;
nr = 1;
condition = DIA_Gaan_Dednol_Condition;
information = DIA_Gaan_Dednol_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Gaan_Dednol_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gaan_HerekDead))
&& (Npc_IsDead(Herek))
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_Gaan_Dednol_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_01"); //Hej! Słyszałem to jak żeś posłał tego wariata do piachu! Równy z ciebię gościu! Dzięki...
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Dednol_15_02"); //Nie ma sprawy...
AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_03"); //Szczerze to ten sukinsyn mnie nie pobił!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_04"); //To był synalek pewnego gościa który zalazł mi za skórę!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_15_05"); //Wykorzystałem cie do swych celów! Mimo wszystko dzięki!
AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Dednol_15_06"); //Ty skurwielu!
AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_07"); //Do widzenia szanowny PSIE!
AI_StopProcessInfos (self);
Log_SetTopicStatus(CH1_Herek, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (CH1_Herek,"Zabiłem Herka, jednak Gaan wykorzystał mnie do swych celów. Już ja mu kiedyś pokażę!");
B_GiveXP (250);
};
Pozdrawiam