Dziwny błąd Unknown Identifier... 3323 4

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 28.02.2010 roku

Wyświetleń 3323

Odpowiedzi 4

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Otóż dodałem se nowego NPC i dałem mu dialog z questem...

Po naprawianiu skryptów w spacerze wyskakuje błąd:

U: PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\MISSIONS\DIA_ORG_2002_GAAN.D: Unkown identifier : DIA_ORG_2002_GAAN

Dziwny błąd i nie mogę go nawet naprawić...

A potem wyskakuję kolejny błąd:

U: PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\MISSIONS\DIA_ORG_2002_GAAN.D: Unkown identifier :HEREK


A to dialog mojego new npc:

Cytuj
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Gaan_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = DIA_ORG_2002_Gaan;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Gaan_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Gaan_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Gaan_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Gaan_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> Ktoty
//========================================

INSTANCE DIA_Gaan_Ktoty (C_INFO)
{
   npc         = ORG_2002_Gaan;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Gaan_Ktoty_Condition;
   information   = DIA_Gaan_Ktoty_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "A ty kto...?";
};

FUNC INT DIA_Gaan_Ktoty_Condition()
{
    return TRUE;
};

func VOID DIA_Gaan_Ktoty_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_01"); //A ty kto...?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_02"); //Jestem Gaan. Jestem myśliwym lecz w wolnym czasie lubię powalczyć na arenie lub posiedzieć tu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_03"); //Poluję tylko wtedy kiedy mam na to ochotę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_04"); //A ty kim jesteś?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_05"); //Ja tylko... Pytałem. Jestem tutaj nowy.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_06"); //Pewnie to ty musisz być tym szkodnikiem który ma mnie zaprowadzić do Nowego Obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_07"); //Co? Kto tak powiedział?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_08"); //Sentenza. Muszę komuś zanieść list do Nowego Obozu a nie wiem gdzie to jest.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_09"); //Ja w tej chwili nie mam czasu. Zapytaj Mordraga!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_10"); //On ma powierzone zadanie przyprowadzania nowych chętnych członków do obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Ktoty_03_11"); //Dziwne... Gdzie jest Sentenza?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Ktoty_15_12"); //Nie mogę ci powiedzieć.
    B_LogEntry (CH1_Liscik,"Do Nowego Obozu może zaprowadzić mnie niejaki Mordrag...");

    B_GiveXP     (150);
};

//========================================
//-----------------> HerekDead
//========================================

INSTANCE DIA_Gaan_HerekDead (C_INFO)
{
   npc         = ORG_2002_Gaan;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Gaan_HerekDead_Condition;
   information   = DIA_Gaan_HerekDead_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Może jest coś co mógłbym dla ciebię zrobić?";
};

FUNC INT DIA_Gaan_HerekDead_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gaan_Ktoty))
    {
    return TRUE;
    };
};


func VOID DIA_Gaan_HerekDead_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_01"); //Może jest coś co mógłbym dla ciebię zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_02"); //Taak. Zabij Herka! Ten człowiek jakimś cudem mnie pobił! Przecierz to tylko kopacz!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_03"); //Wyzwałem go na pojedynek. Wszedł na arene i rach ciach mnie nie ma...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_04"); //Muszę się zemścić. Mógłbym sam go zabić ale ja jestem szkodnikiem to mnie odrazu za to zabiją!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_05"); //Ale ty jesteś nowy! Dalej!!! Zrób tO!!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_06"); //Nie ma obawy. Lecz potrzebuję jakiś miecz.
    CreateInvItems (self, ItMw_1H_Sword_Short_05, 1);
    CreateInvItems (self, VLK_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1H_Sword_Short_05, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, VLK_ARMOR_M, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_HerekDead_03_07"); //Dobra masz tu jeden miecz. Plus dam ci spodnie kopacza. To będzie tak jakby nagroda za wykonanie zadania!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_HerekDead_15_08"); //Dzięki!    
    var int MIS_Herek;
    MIS_Herek = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic (CH1_Herek,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Herek,LOG_RUNNING);
    B_LogEntry   (CH1_Herek,"Muszę zabić Herka. To zemsta Gaana...");
};

//========================================
//-----------------> Dednol
//========================================

INSTANCE DIA_Gaan_Dednol (C_INFO)
{
   npc         = ORG_2002_Gaan;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Gaan_Dednol_Condition;
   information   = DIA_Gaan_Dednol_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Gaan_Dednol_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gaan_HerekDead))
    && (Npc_IsDead(Herek))
    {
    return TRUE;
    };
};


func VOID DIA_Gaan_Dednol_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_01"); //Hej! Słyszałem to jak żeś posłał tego wariata do piachu! Równy z ciebię gościu! Dzięki...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Dednol_15_02"); //Nie ma sprawy...
    AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_03"); //Szczerze to ten sukinsyn mnie nie pobił!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_04"); //To był synalek pewnego gościa który zalazł mi za skórę!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_15_05"); //Wykorzystałem cie do swych celów! Mimo wszystko dzięki!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Gaan_Dednol_15_06"); //Ty skurwielu!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Gaan_Dednol_03_07"); //Do widzenia szanowny PSIE!
    AI_StopProcessInfos   (self);
   
    Log_SetTopicStatus(CH1_Herek, LOG_SUCCESS);
    B_LogEntry (CH1_Herek,"Zabiłem Herka, jednak Gaan wykorzystał mnie do swych celów. Już ja mu kiedyś pokażę!");

    B_GiveXP     (250);
};


Pozdrawiam

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dziwny błąd Unknown Identifier...
#1 2010-02-28, 18:52(Ostatnia zmiana: 2010-02-28, 18:54)
Na samym początku dialogu, npc jest określone jako "DIA_ORG_2002_Gaan". Tymczasem na 99% nazwałeś swojego NPC "ORG_2002_Gaan", bez tego "DIA_" na początku :P

Drugi błąd to
Npc_IsDead(Herek)Zamiast imienia powinieneś w tym miejscu wstawić całe instance.
Czy opcja przeszukiwania tekstu w celu znalezienia jakiegoś wyrazu jest aż tak trudna?

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie bardzo czaję o co chodzi...
Czy mógłbyś jaśniej? xD

@Edit

Jaśniej tylko z tym DIA ... :P

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dziwny błąd Unknown Identifier...
#3 2010-02-28, 18:58(Ostatnia zmiana: 2010-02-28, 19:01)
Poprawiony pierwszy błąd:
INSTANCE DIA_Gaan_EXIT(C_INFO)
{
npc = ORG_2002_Gaan;
nr  = 999;
condition = DIA_Gaan_EXIT_Condition;
information = DIA_Gaan_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description  = "KONIEC";
};
Poprawiony drugi błąd:
FUNC INT DIA_Gaan_Dednol_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Gaan_HerekDead)) && (Npc_IsDead(VLK_511_Herek))
{
return TRUE;
};
};

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dzięki stary jesteś magiczny :P

Przy okazji czy mógłbym czasem napisać do ciebie na gg gdybym miał jakiś problem?

Pozdro

OK, zwykle siedzę na niewidocznym. Temat zamykam.
Avallach

P.S.
A magiczna to jest opcja "Znajdź tekst" w Chrome :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry