Po reparsacji skryptów w g2 moje bronie się nie pojawiają! 4440 12

O temacie

Autor Cirmius

Zaczęty 10.02.2010 roku

Wyświetleń 4440

Odpowiedzi 12

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem już 3 reinstall gry. Gdy w "Gothic Starter" zaznaczam "Reparse Script", moje skrypty broni się nie pojawiają.

Oto przykład jednego z tych skryptów:
Cytuj
INSTANCE ItMw_sword4 (C_Item)
{
name = "Sword4";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Light_Smith_02.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Tekstury wrzucam do Textures>Items a modele .3ds do Meshes>Items>IT_Weapon .

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
 


DDark
  • Gość
Dopisz do pliku IT_Melee_Weapons ten swój skrypt miecza powinno zadziałać
Gothic2NK\_Work\data\Scripts\content\Items
 

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dopisz do pliku IT_Melee_Weapons ten swój skrypt miecza powinno zadziałać
Gothic2NK\_Work\data\Scripts\content\Items

Tam właśnie mam ten skrypt na samym końcu.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Na samym końcu? To pewnie masz w komentarzu. Jeśli dobrze pamiętam, to na samym końcu w komentarzu są skrypty po niemiecku. Własny skrypt trzeba dać przed tymi niemieckimi, po polskich.

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zawsze miałem na końcu i działało O.o Nawet w tutorialach czipa17 jest, że na koniec.
 


Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No piszę, że właśnie nie. Nie wiem czy to ważne czy nie, ale na samym końcu jest jakieś "*/" i gdy go usunę, gothic2 zaczyna wariować. Komentarzy żadnych tam nie mam.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
*/To jest właśnie zakończenie komentarza...

Ok, inaczej. Co ci wcześniej działało? A nie trzeba robić przypadkiem paczki z modem?

Albo wrzuć cały skrypt. :P

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wcześniej nic, tylko teraz po prostu nie wiem, nie wykrywa. Paczki do moda nie robie, bo skryptów używam do filmów. Jak coś, pozostałe skrypty.
Cytuj
INSTANCE ItMw_sword1 (C_Item)
{
name = "Sword1";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Heavy_Smith_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

INSTANCE ItMw_sword2 (C_Item)
{
name = "Sword2";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Heavy_Smith_02.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

INSTANCE ItMw_sword3 (C_Item)
{
name = "Sword3";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Light_Smith_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
INSTANCE ItMw_sword4 (C_Item)
{
name = "Sword4";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Light_Smith_02.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

INSTANCE ItMw_sword5 (C_Item)
{
name = "Sword5";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Smith_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

INSTANCE ItMw_2h_Sword_Smith_02 (C_Item)
{
name = "Sword6";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_2;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_2;
damagetype = DAM_EDGE;
range = Range_Blessed_2H_2;

cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_Blessed_2H_2;
visual = "DB_ItMw_2H_Sword_Smith_02.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
*/
 

DDark
  • Gość
stwórz nowy plik D w katalogu Gothic2NK\_Work\data\Scripts\content\Items np o nazwie IT_Weapons tam wpisz skrypt swojego miecza zapisz i sprawdź
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
[b]*/[/b]
To */ oznacza, że skrypt jest zakomentowany. Wywal to i wpisz przed twoimi skryptami, wtedy będzie działać.
 
Spoiler

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
Zamiast do it_weapon to daj do addon_weapon.
Miałem ten sam problem i to pomogło.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry