Jak zignorować rutynę i zacząć następną? 8515 25

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 7.02.2010 roku

Wyświetleń 8515

Odpowiedzi 25

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
Trzeba wszystkiego popróbować. A do Sergia:

Może dasz załącznik z modem i skryptami? Byłoby trochę prościej znaleźć powód.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
W pierwszym poście pokazałem jak wygląda u mnie funkcja zmiany rutyny

Zaobserwowałem jednak pewną rzecz... NPC nie reagują na rozkaz wypełniania innej funkcji podczas wykonywania teraźniejszej... jednak jeśli dojdzie do ich walki z kimś lub czymś... automatycznie zmieniają rutynę na tą ostatnio wybraną.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
Poszukaj jeszcze w skryptach G1 i G2NK, może coś znajdziesz.

Albo popytaj na PW jakichś dobrych skrypterów.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Znalazłem w dokładniejszym skrypcie z follow funkcję:      B_FullStop      (NON_6046_Mag);

Podczepiłem ją pod inne i wszystko działa świetnie!

Teraz jeszcze tylko problem filmików... jest do tego tutorial ale on pokazuje jak zrobić bik a nie jak sprawić by pokazał się w gothicu zamiast intra
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
tak jak pisałem Ci chyba w Twoim temacie odnośnie intra (chodzi o kompilację menu); w pliku menu_main.d
pokażę kawałek pliczku (sprawdziłem w innych modach wszędzie tak to wygląda-w Gothic 1 powinno być tak samo):
instance MENUITEM_MAIN_INTRO(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Play Intro";
text[1] = "Play introduction sequence";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 5);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_UNDEF;
oneventaction[1] = showintro;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};

instance MENUITEM_MAIN_CREDITS(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Credits";
text[1] = "Credits";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 6);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_UNDEF;
oneventaction[1] = showcredits;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};

//i na końcu pliku są takie funckje:

func int showintro()
{
PlayVideo("Twojeintro.bik");
return 1;
};

func int showcredits()
{
PlayVideo("Twojecreditsy.bik");
return 1;
};

także bezpośrednio w gothicu nie można-trzeba zrobić paczkę z nowym skompilowanym (podmienić nazwy bika tak jak wyżej podałem) menu.dat

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
jeszcze raz dzięki    ^_^
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry