Otóż pokazuje mi, że w pliku z dialogiem do mojego npc jest excepted " ( " w linii 125...
Ale gdzie do cholery?! Nie mogę tego znaleść!
Oto opcja dialogowa z linijką 125 :
///////////////////////////////////////////////////////////// <-- Linijka 125
////////////// Co robic
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Monky_Co robic (C_INFO)
{
npc = BAU_2050_Monky;
nr = 2;
condition = Dia_Monky_Co robic_condition;
information = Dia_Monky_Co robic_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Co mam robić jako farmer?";
};
FUNC int Dia_Monky_Co robic_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Monky_KtoTo))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Monky_Co robic_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Monky_Co robic_1_01"); //Jak już mówiłem jestem tu nowy. Więc powiedz mi proszę co mam robić jako farmer?
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_02"); //Według mnie to najprostrza praca w całym Khorinis lecz nie wiem jak to było u was na kontynencie.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_03"); //Tutaj jedynie pytasz od czasu do czasu Lobarta czyli właściciela farmy czy jest coś dla ciebię do roboty.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_04"); //Jeżeli jest on przedstawia ci co masz zrobić i czeka na twoją odpowiedź czy to zrobisz.
AI_Output (other,self,"DIA_Monky_Co robic_1_05"); //Jak długo mogę się zastanawiać?
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_06"); //Musisz przedstawić mu decyzje natychmiast. Jeżeli sie nie zgodzisz nie dostajesz dniówki.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_07"); //Proste. Ja to jednak zawszę się godze gdy mam zadanie do wykonania.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_08"); //Lobart może również wysłać cię do jakiegoś farmera który ma problem.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_09"); //Gdy wykonasz zadanie dostajesz dniówkę. Od ręki.
AI_Output (other,self,"DIA_Monky_Co robic_1_10"); //Ile się dostaje?
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_11"); //Zależy od zadania. Ja na przykład wczoraj musiałem zanieść do miasta handlarzowi jedzenia rdesty polne.
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_12"); //Dostałem za to 10 sztuk złota.
AI_Output (other,self,"DIA_Monky_Co robic_1_13"); //Rozumiem. A jak często dostaję się zadania?
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_14"); //Zależy czy Lobart ma jakieś zlecenia. Może być raz lub dwa razy na dzień. Czasem tylko raz.
AI_Output (other,self,"DIA_Monky_Co robic_1_15"); //Czyli teraz mam iść do Lobarta i zapytać czy jest coś do roboty?
AI_Output (self, other,"DIA_Monky_Co robic_1_16"); //Dokładnie.
};