Mój magiczny miecz podczas uderzenia nie wywołuje efektu , tu jest skrypt :
[codebox]func void S_B (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 50;
obrazenia = 300;
if (Npc_HasItems(hero, Itrw_runiczny_fala) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Itrw_runiczny_fala) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_MassDeath_GROUND", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_MassDeath_GROUND", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
if (Npc_HasItems(hero, Itrw_runiczny_fala) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, Itrw_runiczny_fala) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_MassDeath_GROUND", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
[/codebox]