Mam problem. Zrobiłem dialog do NPC Herka. W warunku podałem, że dialog pokazuję się tylko wtedy gdy mam Niewykończony Miecz. Dobra zdobywam miecz idę do Herka i dialogu nie ma w grze ;/
Nie wiem jak temu zaradzić... Reparsowałem skrypty robiłem wszystko lecz to na nic. Może wy będziecie wiedzieć o co chodzi.
Oto dialog który dodałem do Herka:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Mammiecz
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Herek_Mammiecz (C_INFO)
{
npc = VLK_511_Herek;
nr = 1;
condition = Dia_Herek_Mammiecz_condition;
information = Dia_Herek_Mammiecz_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Mam miecz.";
};
FUNC int Dia_Herek_Mammiecz_condition()
{
IF (Npc_HasItems(hero,ItMw_1H_Sword_01 == 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Herek_Mammiecz_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_1_01"); //Mam miecz.
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_02"); //Na prawdę? Jak go zdobyłeś?
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_1_03"); //Wygrałem walkę na arenie ze strażnikiem i zabrałem mu broń.
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_04"); //Świetnie. Dawaj miecz.
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_1_05"); //Oto i on. A teraz odowiadaj resztę o tym pierścieniu.
B_GiveInvItems(other, self, ItMw_1H_Sword_01, 1);
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_06"); //Nie ma o czym gadać.
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_07"); //Pierścień kosztuje 250 bryłek lecz nie mogę go kupić. Tylko Fisk ma taki pierścień w składzie.
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_08"); //Lecz gdy Fisk zobaczy, że kupuję taki artefakt Gomez od razu mnie powiesi.
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_1_09"); //Dlaczego?
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_10"); //Jestem tylko kopaczem. Mam charować w podziemiach a nie bawić się w magiczne artefakty.
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_11"); //Dlatego mam dla ciebie jeszcze jedno zadanie.
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_1_12"); //O co chodzi?
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_1_13"); //Dam ci bryłki rudy a ty kupisz pierścień dla mnie od Fiska ok?
Log_CreateTopic(CH1_HerekQuest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_HerekQuest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(CH1_HerekQuest, "Herek zaczyna się robić podejżany. Lepiej szybko wykonam dla niego zlecenie i zmywam się. Śmierdzi mi tu płapką.");
Info_ClearChoices (DIA_Herek_Mammiecz);
Info_Addchoice (DIA_Herek_Mammiecz,"Jasne czemu nie.",DIA_Herek_Mammiecz_Sprawa);
Info_Addchoice (DIA_Herek_Mammiecz,"Nie raczej nie.",DIA_Herek_Mammiecz_Zabujca);
};
func void DIA_Herek_Mammiecz_Sprawa()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_2_01"); //Jasne. Czemu nie?
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_2_02"); //Dobra. Masz rude a teraz leć do Fiska.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 250);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 250);
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_2_03"); //Acha i nie gadaj mu, że ze mną rozmawiałeś!
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_2_04"); //Spokojnie...
Log_CreateTopic(CH1_RingQuest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_RingQuest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(CH1_RingQuest, "Herek poprosił mnie bym kupił dla niego pierścień na który tak bardzo zbierał tą rudę. Dał mi rude a ja mam go dla niego kupić. To chyba szaleństwo. Gdy ktoś sie dowie zawisne na sznurze.");
Info_ClearChoices (DIA_Herek_Mammiecz);
};
func void DIA_Herek_Mammiecz_Zabujca()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_3_01"); //Nie. Raczej nie...
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_3_02"); //Oż ty gnido! Śmiesz mi odmawiać?
AI_Output (other,self,"DIA_Herek_Mammiecz_3_03"); //Mogę robić co mi się żywnie podoba a tobie gówno do tego!
AI_Output (self, other,"DIA_Herek_Mammiecz_3_04"); //Rozumiem. To teraz zginiesz od broni którą mi przyniosłeś!
Info_ClearChoices (DIA_Herek_Mammiecz);
AI_StopProcessInfos (self);
AI_EquipBestWeapon (self); Npc_SetTarget (self,other);
AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
};
Co zrobiłem źle? Powiedzcie jak mam zrobić i jaki warunek ma być.
Pozdrawiam