Dodawanie vobów i waypointów 8256 0

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 27.06.2009 roku

Wyświetleń 8256

Odpowiedzi 0

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Dodawanie vobów i waypointów
2009-06-27, 20:02(Ostatnia zmiana: 2009-06-29, 11:01)
Więc napiszę teraz jak dodać do świata nasze waypointy i voby, na początek proponuję:

1.Za pomocą funkcji macros w spacerze połączyć wszystkie światy w world.zen
2.Dodać swoje voby i waypointy (to już powinniście wiedzieć)
3.Zapisać zen
4.Zamknąć spacera
5.Przenieść wasz world.zen z work/data/worlds/work do work/data/worlds
6.Zrobić paczkę z modem (koniecznie dodać tam wasz world.zen) - robienie paczki nie jest potrzebne przy robieniu samych vobów
7.Uruchomić Gothica przez Gothic starter mod z włączonymi opcjami reparse scripts i VDFS-physical first


To by było na tyle, dopiero ten tutorial który podrzucił mi moderator eto (i chwała mu za to)
pomógł mi w rozpoczęciu pracy.

Jakbyście jeszcze nie wiedzieli to jeśli wasze voby będą przenikać zaznaczcie je w spacerze i ustawcie w okienku dane obiektu pola z miejscem tylko na true lub false w takiej kolejności:
-pierwsze false
-drugie true
-trzecie true

Jakby się nie zgadzało to popatrzcie na inne voby, jeżeli chcecie by przenikały ( by np. połączyć palisady to ustawcie wszystko na false ale pamiętajcie by po przeróbkach zmienić na nieprzenikające)


Mam nadzieję że jasno się wyraziłem i tutorial się przyda.
Pozdrawiam w imieniu swoim i całego teamu Dark Side
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry