Rozmowa 3741 8

O temacie

Autor JackRules

Zaczęty 26.08.2009 roku

Wyświetleń 3741

Odpowiedzi 8

JackRules

JackRules

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić aby inni npc rozmawiali między sobą. Problem w tym że kiedy tworzę waypointy i w skryptach npc-ów wpisuję TA_Smalltalk to oni zamiast rozmawiać stoją na przeciwko siebie jakby ich sparaliżowało. Proszę o pomoc.
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Pokaż skrypty.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


JackRules

JackRules

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
INSTANCE BAU_20009_Lewap (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Lewap";
guild = GIL_OUT;
id = 20009;
voice = 12;
flags   = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
slf.level = 50;

slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 160;
slf.aivar[REAL_STRENGTH] = 160;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 110;
slf.aivar[REAL_DEXTERITY] = 110;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
slf.aivar[REAL_MANA_MAX] = 10;
slf.attribute[ATR_MANA] = 10;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_ElBastardo);
EquipItem (self, ItRw_Bow_M_02);

// ------ Inventory ------
CreateInvItems (self, ItFo_Cheese, 5);
CreateInvItems (self, ItFo_Bacon, 10);
CreateInvItems (self, ItFo_Apple, 1);
CreateInvItems (self, ItFo_Stew, 2);
CreateInvItems (self, ItFo_FishSoup, 4);
CreateInvItems (self, ItFo_Honey,2);
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 1000);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_L_NormalBart01, BodyTex_L, ITAR_Leather_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE, 0);

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ACROBAT, 1);

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SMITH, 0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_RUNES, 0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ALCHEMY, 0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, 1);

// ------ Kampf-Talente ------
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, 80);
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_2H, 20);
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_BOW, 80);
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 20);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_20009;
};

FUNC VOID Rtn_Start_20009 ()
{
TA_Smalltalk (00,00,12,00,"WAYPOINT_LEWAP_TALK");
TA_Smalltalk (12,00,00,00,"WAYPOINT_LEWAP_TALK2");
};
 

Vader

Vader

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Zdarza się że waypointy nie są skierowane na siebie... Może sprawdź czy mają dobre położenie, jeśli nie 2 npc nie ma rutyny smalltalk.
 
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światło w tunelu, realista widzi światła pociągu, maszynista widzi trzech debili na torach.

JackRules

JackRules

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy

JackRules

Rozmowa
#4 2009-08-27, 14:40(Ostatnia zmiana: 2009-08-27, 14:40)
Waypointy od samego początku były skierowane na siebie, ale na wszelki wypadek trochę zmieniłem ich położenie i w tym momencie są niemal idealnie skierowane na siebie, oby dwa npc mają rutynę smalltalk. Ale i tak ze sobą nie rozmawiają.
Więc w czym problem?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W jakiej odległości od NPC-ów stoisz? Może za blisko jesteś? Spróbuj się oddalić na większą odległość, a dopiero potem "podsłuchać".

JackRules

JackRules

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Czekałem kilka minut w różnych odległościach, ale rozmowy ani widu ani słychu. Ale zauważyłem że nie są zwróceni w swoim kierunku mimo, że waypointy tak. Dlaczego?
 

MRGreg

MRGreg

Użytkownicy
posty32
  • Użytkownicy
A może się delikatnie przycieli :)  spróbuj pogadać z jednym z drugim, a jak to nie pomoże to spróbuj na kodach przemienić się w jednego nacisnąć F8 a później to samo z drugim :)
 

JackRules

JackRules

Użytkownicy
posty25
  • Użytkownicy
Niestety MRGreg, ale nawet takie "sztuczki" nie zdają egzaminu. Próbowałem wielu rzeczy, ale nie pomogło. Natomiast zauważyłem że np. w Khorinis miejsca rozmów npc-ów nie są oznaczane waypointami(a przynajmniej te waypointy są dziwnie w stosunku do siebie ustawione) ale freepointami. Może to pomoże w poprawnej odpowiedzi na mój problem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry