Dodać Przedmiot 4931 11

O temacie

Autor Torto

Zaczęty 15.08.2009 roku

Wyświetleń 4931

Odpowiedzi 11

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam zrobiłem armora za pomocą programu,wiem że muszę wstawić go do armor.d tylko że wpisuje to co wygenerowałem i dodałem te znaczki co są po każdym armorku ale ciągle są błędy :D  czemu
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pokaż skrypt i daj screnna z tymi błędami
 

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy

Torto

Dodać Przedmiot
#2 2009-08-15, 22:43(Ostatnia zmiana: 2009-08-16, 09:57)
/********************************************************************************
**********/
INSTANCE BAB_ARMOR_BIKINI (C_Item)
{
name = "Babka w bikini";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
value = 1;

protection [PROT_EDGE] = 0;
protection [PROT_BLUNT] = 0;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "vobbox.3ds";
visual_change = "Bab_ARMOR.asc";
visual_skin = 1;
material = MAT_LEATHER;
};

/********************************************************************************
**********/
INSTANCE STT_strojlowcy_999999(C_Item)
{
name = "Strój Łowcy";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_POINT] = 40;
protection [PROT_FIRE] = 10;
protection [PROT_MAGIC] = 10;

value = 2500;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "sttm.3ds";
visual_change = "Hum_sttm_ARMOR.asc";
visual_skin = 3;
material = MAT_LEATHER;
descript = "np. Lekkie spodnie kopacza";

TEXT[0] = "Wymagana zręczność:"; COUNT[0] = 40;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;

on_equip = Equip_ARMOR999999;
on_unequip = UnEquip_ARMOR999999;
};
 
if (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 40)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała zręczność ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

FUNC VOID UnEquip_ARMOR999999()
{
};

// *Script was make in Armor Scripts Maker (ASM)

dałem jeszcze poprzedni armor bikini dla pewności a ten błąd to wiem jaki że jest błąd w 1300-którejś linijce ale tylko ten plik edytowałem i tylko tutaj jest błąd


Kodujemy skrypty :D  - Veq
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
To może pokaż dokładnie która linijka. <_<
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To G1 czy G2 ? Chyba G1  więc wychodzi na to że ten program nie pisze skryptów do G1 tylko do G2 .
 

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy

Torto

Dodać Przedmiot
#5 2009-08-16, 09:57(Ostatnia zmiana: 2009-08-16, 09:58)
To gothic 1 no właśnie niewiem w której jest błąd ale to program do gothica 1 bo przecież w gothicu niema spodni kopacza a w tym programie spodnie były jako przykład
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
otwórz armor.d w notatniku  i kliknij Edycja->Przejdz do...
I tam wpisz numer tej linijki i napisz nam która to.
 

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy
Tyle że nieda się włączyć opcji ,,przejdź do,, ale błąd jest w linijce 1305 tylko która to heh
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
masz chyba błąd w tym miejscu:
Cytuj
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała zręczność ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);
a powinna być klamerka };
 

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie to raczej nie to bo nadal jest błąd w linijce 1305
 

Szamanork

Szamanork

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Zamiast tego
if (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 40)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała zręczność ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
);

FUNC VOID UnEquip_ARMOR999999()
{
};

powinno być to:

FUNC VOID Equip_ARMOR999999()
{
if (hero.attribute[ATR_DEXTERITY] >= 40)
{
PrintScreen ("Spełniasz wymagania", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
}
else
{
AI_UnequipArmor (hero);
PrintScreen ("Za mała zręczność ", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
};
};

FUNC VOID UnEquip_ARMOR999999()
{

};

Zamień jeszcze
descript = "np. Lekkie spodnie kopacza";na
description = "np. Lekkie spodnie kopacza";
 

Torto

Torto

Użytkownicy
posty34
Propsy1
  • Użytkownicy

Torto

Dodać Przedmiot
#11 2009-08-16, 14:25(Ostatnia zmiana: 2009-08-16, 14:48)
Wielkie dzięki teraz działa, tylko na przyszłość tak żebym wiedział jaki błąd zrobiłem??
Chyba poczytam jeszcze tutoriale i zacznę robić takie skrypty ręcznie
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry