Przemarsz drogą do celu i pojawianie się co jakiś czas 3250 5

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 14.08.2009 roku

Wyświetleń 3250

Odpowiedzi 5

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Chodzi mi o to by po jakimś dialogu w pewnym miejscu co np. jedną minutę pokazywał się NPC i wyruszał w drogę do jakiegoś wyznaczonego miejsca. Jednak by przechodził tą drogę nawet gdy go nie widzimy a nie od razu pojawiał się u celu.  Wiecie może jak to zrobić?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Myślisz że to wystarczy? Chodzi mi o to że rozmawiam z kimś w starym obozie i jeżeli skończymy rozmowę to w obozie sekty pojawia się ktoś kto wyrusza w drogę do starego obozu. Ważne jednak by walczył na tej drodze nawet gdy my go nie widzimy a nie pojawiał się w obozie od razu gdy z niego wyjdziemy i potem wrócimy.

Skorzystam także z okazji by zadać kolejne pytanie, pamiętam że było coś takiego na forum ale gdzieś to zgubiłem.
Co zrobić by po dialogu bohater i jakiś NPC pobiegli do danego miejsca i żeby kamera leciała za bohaterem?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Myślisz że to wystarczy? Chodzi mi o to że rozmawiam z kimś w starym obozie i jeżeli skończymy rozmowę to w obozie sekty pojawia się ktoś kto wyrusza w drogę do starego obozu. Ważne jednak by walczył na tej drodze nawet gdy my go nie widzimy a nie pojawiał się w obozie od razu gdy z niego wyjdziemy i potem wrócimy.
Nie wiem, ale w G1 było dwóch strażników świątynnych, którzy codziennie łazili z obozu na bagnie do kopalni. Można ich było spotkać, w odpowiedniej porze, w dowolnym miejscu na drodze.


Cytuj
Skorzystam także z okazji by zadać kolejne pytanie, pamiętam że było coś takiego na forum ale gdzieś to zgubiłem.
Co zrobić by po dialogu bohater i jakiś NPC pobiegli do danego miejsca i żeby kamera leciała za bohaterem?

AI_GotoWP (self, "WAYPOINT");
AI_GotoWP (other, "WAYPOINT");
AI_StopProcessInfos(self);

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Dzięki za pomoc Adanos, mam jeszcze jedno pytanie:

Co zrobić by NPC pojawiał się w jakimś miejscu i szedł do innego, ale w momencie kiedy zginie powtarzał tę czynność, i tak cały czas.  Chodzi mi o stworzenie czegoś w rodzaju regularnych ataków na dane miejsce.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może po prostu wstawiać danego NPCa w odpowiedni waypoint?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry